IVF 2022/2023

Napsat příspěvek
Velikost písma:
202
28.11.22 11:03

@Bella277 Tybrďo tak to už budeš mít bublinku za chvíli u sebe :dance: paráda! :srdce:
Budu na tebe myslet a držím palce ať všechny 3 vydrží a máš i mrazáčky :kytka:

@Iriss86 @AnneMarie2 @Bella277
Už volali. Ty tři se pořád drží. Zítra poslední den a řeknou jestli se všechny dostali do stádia blastocysty a můžou jít k zamražení. Tak snad už to zvládnou :srdce:
To čtvrtý se nejspíš ve vývoji zastavuje ale ještě počkají do zítřka.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1034
28.11.22 11:04

@Kristeena0 no já byla venku od ET 2× 1 když jsme jeli domů a po 2 včera na nákup a k našim na kávu :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1034
28.11.22 11:09

Ja pořád studuju na netu buňky po každém tel. a teď po ET taky další vývoj…:zed: :pocitac:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
202
28.11.22 11:14

@Iriss86 No… Škoda že nejde ten vývoj embryí sledovat třeba online :lol: :mrgreen: Ale to bych pak asi nedělala nic jiného :D A v tvým případě by to teď už chtělo nějaký domácí přístroj na samovyšetření přes který bude vidět kde se zrovna nachází a jak se mu daří :andel:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
202
28.11.22 11:17

@Iriss86 Někdy si říkám, zlatě otěhotnět přirozeně a zezačátku o tom ani nevědět :D Zjistit to až když už je srdíčko. :srdce: Protože takto to jsou jen nervy, nervy a nervy… Až bude potvrzený těhotenství, tak pak zase čekání jestli je :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2488
28.11.22 11:23

@Kristeena0 dobrý :srdce: s tím čtvrtým se asi moc počítat nemůže, ale vypadá to že ty tři jsou kvalitní od samého začátku. Mít před sebou šanci na tři transfery vůbec není špatné :hug:
Jinak holky, v Liberci se to po transferu tolik neprožívá. Ještě na jaře jsem 20minut ležela na sklopeném křesle, a teď už jsme na jednou byly na židlích a že prý jsou nové studie že to nemá vliv, takže jsme jen 15minut poseděly a šly.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1034
28.11.22 17:04