IVF léto 2017

Napsat příspěvek
Velikost písma:
7
9.8.17 14:20

@Weki Já jsem učitelka, takže mám prázdniny :D Doma ale nesedím, zbláznila bych se :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
432
9.8.17 14:36

Lexa88: Určitě ano, vítej. Takže také čekatelka dobrých zpráv. Držíme palce!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
432
9.8.17 14:37

Weki: no, tak možná to máme podobně. Já zatím ani duch. V pátek se ozvu, počítám až někdy odpoledne, mám na 10h krev a na 11:30h vyšetření. :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
807
9.8.17 16:48

@elizcooper Brala jsem Prednison a utrogestan 2-2-2,bohužel neuznizdilo. Pořád dokola jsem si říkala, co jsem udělala špatně :nevim:. Byla jsem doma pěkně v klidu, nic jsem nedělala :). Jinak chodím do Pronatalu, tam jedu az 21.8. Když přišla menzes, Tak jsem po domluvě byla na krvi u mého gynekologa, abych se nemusela hnát k nim :D.
Držím palecky :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
432
10.8.17 09:35

Evva21: Nic si nevyčítej, je to kruté, ale zkrátka to ber, že to tak mělo být. Lepší hned teď takto na začátku než kdyby se už mimi začalo vyvíjet a pak nastal nějaký větší problém. Třeba dáš pauzu a vymyslíte další postup v Pronatalu. Zbyly ti ještě nějaká embryjka zamražená? :mavam: Já jsem z Moravy, jezdím do Zlína. Držím Ti taky pěsti!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.8.17 10:02

Ahojky taky se zeptám i tady chystáme se s manželem na Ket, prý se nejdřív berou prášky pak nějáký ultrazvuky a pak je už ten tranfér? Kolik dní to trvá celkově a cena? Tady jedná přažská klinika chce 9500 Kč je to dobrá cena nebo drahý?
Předem děkuji za odpověd

• Citovat
  • Upravit
432
10.8.17 10:41

Anonymní: prášky a injekce si pícháš to je tzv. stimulace. Já jsem teda samoplátce a platila jsem léky, punkci a transfer, narkózu, zkrátka všechno a platila jsem 36500 Kč, takže 9500 Kč je cena výborná. Přeji hodně štěstí!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.8.17 10:47

Elizcooper: A jak dlouho se stimuluje?

• Citovat