Reklama

Jak je to s daňovým (růžovým) prohlášením?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

hannachu
Nováček 6 příspěvků 13.02.17 15:21
Jak je to s daňovým (růžovým) prohlášením?

Ahoj,

prosím o radu. Jsem studentka a přivydělávám si na brigádách. O prázdninách minulého roku jsem mela brigádu ve firmě A na 2 měsíce ale zřejmě jsem podepisovala daňové prohlášení do konce prosince roku 2016 ( sama v tom mám zmatek, takže nevím jak je to možné) z této firmy A jsem však odešla v srpnu 2016 a v říjnu 2016 jsem nastoupila do jiné firmy B a tam jsem v říjnu podepsala znova prohlášení. Ted mě na začátku nového roku mzdová učetní poprosila o potvrzeni o zdanitelnych příjmech z minule brigady…Takže v podstatě za ten rok 2016 jsem podepsala 2× prohlášení a to je špatně? a co dál? :nevim:

děkuji moc za odpovědě.

Reklama

Reakce:

xantule
Ukecaná baba ;) 2233 příspěvků 13.02.17 15:26

@hannachu Nevadí, že máš podepsané dvě prohlášení, jen je nesmíš uplatňovat současně, což jsi nedělala, jelikož jsi nepracovala v obou firmách ve stejnou dobu, ale po sobě

pistamonta
Kecalka 385 příspěvků 13.02.17 15:44

Ja dneska podepisovala a z byvaleho zamestnani jsem musela doložit potvrzeni o zdanitelných příjmech( stacilo napsat bývalému zaměstnavateli ) a to jsem dneska pri podpisu předala současnému

cecetka
Kelišová 7175 příspěvků 13.02.17 16:00

@hannachu Vyuctovani dela posledni zamestnavatel v roce, tj. ten, u ktereho jsi byla zamestnana do 31.12.2016, pokud si ho neudelas na FU sama. Jen musis dolozit souhrn prijmu u toho predchoziho. To, ze podepisujes prohlaseni u kazdeho zamestnavatele je v poradku, tim prohlasem prohlasujes, o jake danove vyhody zadas.

Hanula1212
Kelišová 5045 příspěvků 13.02.17 16:02

Nelze mit podepsáno prohlášení u 2 zaměstnavatelů současně. S koncem poměru skončil i podpis na prohlášení, takže je to v pořádku.

hannachu
Nováček 6 příspěvků 15.02.17 08:53