Jsem žena od rodiny- zakoukala jsem se do ženy

Napsat příspěvek
Velikost písma:
21111
27.5.18 23:39

Krásná masturbační fantazie, kolikrát ses při založení diskuze udělala? :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
27.5.18 23:53

@pohledzdruhestrany představ si.. ani jednou :zed: 8)

• Citovat
  • Upravit
21111
28.5.18 00:07
@Anonymní píše:
@pohledzdruhestrany představ si.. ani jednou :zed: 8)

fakt, silná vůle :lol: ale díky tobě jsem si vzpomněl na učitelku z gymplu, která provozovala svojí pedagogickou aktivitu bez podprdy…jo to byly seance, takže díky :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12719
28.5.18 08:45
@Anonymní píše:
Ahoj. Stalo se některé z vás něco podobného? Před manželem jsem mívala občas nějaké úlety s ženami.
Teď jsem manželka i maminka tříletého dítěte. Před dvěma lety jsem začala chodit dálkově do školy. A co se nestalo. Máme jednu učitelku, která se mě na první pohled hned zalíbila.. :oops:. Celou dobu jsem to spíš brala jako příjemné povyražení ve škole.. Bylo se na koho dívat, občas jsem na ní hodila očko, pač mě to prostě bavilo flirtovat, uvádět jí do rozpaků.. a vím, že se mě to i povedlo. Kolikrát jsem jí načapala, že na mě nenápadně kouká a pak rychle uhla pohledem atd atd.. prostě takový ten ženský šestý smysl kdy to prostě víte, že vás vnímá víc než ostatní ( jak moc, to opravdu těžko říct ).
No jenže nějak jsem to už bohužel nevydržela a chtěla víc.. rozlousknout to jestli se mě to opravdu jen zdá, nebo ne.. A tak jsem jí se vší slušnosti napsala a vyjádřila se, že se mě líbí, pozvala na víno a čekala, že mě pošle do příslušných koncí a já to pak konečně teda vzdám.. No jenže světě div se.. neposlala :D. Naopak byla opět v rozpacích a pozvání i po mém vyjádření přijala.. :oops: