Lenost je nemoc!

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2575
20.7.12 17:47

A co se týče cvičení doma - u mě to nezabírá :nevim: já se k tomu fakt nedokopu, ale pokud chceš, tak na serveru fithall.cz jsou nějaká instruktážní videa ke cvičení všeho možného - pilates, joga, bodybuilding. Akorát se musíš zaregistrovat

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6555
20.7.12 18:00

Já sport nedělala nikdy.Ale v rámci hubnutí jsem se dokopala do místní posilky - teda dokopala, našla jsem si parťačku, co tam šla se mnou, pak i jednoho chlapa - a tím i motivaci zvednout obden kejty a jít tam. :lol: Předtím jsem měla klíče 2 měsíce a nešla :lol: A baví mě to, chodíme v čas, kdy jsme tam sami.

Jinak pokud potřebuješ poradit s hubnutím, tak i na to už jsem skoro odborník, tak když tak písni, nechci tu psát slohovky zbytečně :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
elenkazed
20.7.12 18:35

@ivulinaM Já ráno taky říkám že až přídu z práce, porobim věci doma a že začnu cvičit. Ale ouha, vždycky do toho něco příjde, nebo se mi nechce, najdu si výmluvu proč ne.. ;-)
Slibovala sem si že až budu na mateřské tak budu pro sebe něco dělat, nebudu muset chodit do práce tak najdu chvilku..ale to mi zas kříží plány to, že nejde otěhotnět, takže než budu těhotná tak nakynu a bude to..=)

• Citovat
  • Upravit
8935
20.7.12 18:37
@Anonymní píše:
Ahoj, jsem lenosna uplne stejne. Ke sportu me casto dozene paradoxne psychika.Kdyz je mi zle, jedu to vydychat na brusle. Co me ale zhruba podledni rok a pul jeste stale drzi je powerjoga. Cvicit jsem zacala hlavne proto, ze sedim cely den v kancelari, tak at posilim zada a bricho. Pri pravidelne navsteve 2× tydne jsem videla opravdu pokroky. Jak na postave, tak fakt, ze mi prestali tolik bolet zada :palec:

POhyb mám ráda, takže nutit se nemusím. Ale powerjoze jsem letos také propadla, užasné cvičení, postava se hodně vytvarovala a zpevnila.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3241
20.7.12 19:39