Letní dětičky 2011

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2613
29.11.10 19:42

ahoj těhulky :-) a nové těhulky :-) blahopřeji všem.

Já to nevydržela dnes to manželovi řekla, radost byla :-D

Mifi, pracuješ v nemocnici?
Já měla minule PN, teď na ní nespěchám, ale myslím, že mě stejně nenechá dlouho v práci :-(

Já jdu na kontrolu na UZ 8.12. tak se těším i když :srdce: ještě asi nebude.

Pěknej večer a odpočívejte

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2311
29.11.10 21:04

Tak jsem zpátky, teda my jedem!!! :-D :palec:

Jsem ráda, že už je nás tady tolik :potlesk:

Už si skoro nepamatuji, která jste která :oops: Ale tak já teda napíšu něco o sobě ať je pořádek a kdyby jste to taky tak udělali, snad to nikoho cizího zajímat nebude… ps. prcku ty nemusíš :wink:

(to bude jak inzerát do seznamky) :-D :-D
Je mi 27, jsem kousek od Ostravy, bydlíme s Tomíkem a jeho 10ti letým synem Adámkem a taky jedním malým „zrníčkem“ které už teď zbožňuji :srdce: Pracuji jako fyzioterapeut v nemocnici a taky na porodnici učím maminky správné manipulace s mimísky a vedu kurzy pro těhulky a pro maminky s dětmi kolem 8týdne. A tototototo je vše :-D

A jsem strašně ráda, že jsme se tady takhle sešly a doufám že vydržíme a časem uděláme nějaký srazík :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2311
29.11.10 21:07

Medu - a jak jsi mu to řekla??

Gabi - já chci taky 13 týden :palec: A odpočinula sis? Já jo :-D

Prcku - tak mě se nikdo bát nemusí, já nosím je bílé triko a kalhoty :wink: a injekce nepíchám - ani to neumím..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1315
29.11.10 21:54

Červen

Ahoj holky, tak se přidávám i já :-)Za dlouhých večerů, kdy je přítel na noční sjíždím podobné servery a narazila jsem na tuto diskusi. Termín máme v polovině června. Už mi pomalu ustávají i nevolnosti, tak to začíná být veselejší :-))

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2710
29.11.10 22:17

ahoj holky,