Mám neohebné tělo

18
16.1.18 21:21

Mám neohebné tělo

Mám problém se svou kondicí a pružností těla vůbec. Je mi přes 30, váhu mám sice v normě (60 kilo při 170 cm výšky), ale moje tělo je strašně nepružné, nevýkonné. Hodně tomu „pomohlo“ několik let sedavé kancelářské práce s minimem pohybu a pak vidím zhoršení zejména po narození druhého dítěte před dvěma roky.
Nyní chodím 1×, někdy i 2× týdně cvičit, ale stejně je to bída. Nedosáhnu rukama v předklonu na zem (to jsem tedy nedosáhla nikdy), u jógových cviků mám problém ve spoustě pozic vydržet, na skupinových cvičeních mne strčí do kapsy lecjaká padesátnice :(

Poradíte, co s tím? Jakému cvičení se začít více věnovat, případně co konkrétně cvičit doma (např. z Youtube), aby bylo tělo pružné, ohebné, a byl na něj „spoleh“?
Děkuji moc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
976
16.1.18 21:23

Pilates a sex

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6963
16.1.18 21:26
@hulala píše:
Pilates a sex

papriko, ty se s tím teda nemažeš :mrgreen: :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1751
16.1.18 21:26

Zkus Fit jogu Marketu - ma videa zdarma na YouTube a na webovkach ma za par korun cele kurzy. Pripadne je na YouTube Yoga with Adriene, ale je to anglicky. Dulezite je cvicit tu jogu nejlepe kazdy den, aby to melo ten efekt.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
976
16.1.18 21:27

@tumpach chtěla radu, radím :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
722
16.1.18 21:31

@hulala s tím se nedá jinak než souhlasit :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
255
16.1.18 21:34

@attie kalanetiku

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
333
16.1.18 21:34

Také radim yoga with Adriene.Pro začátečníky nebo nepruzne lidi ideální. Zadne krkolomne pozice. Pruznost lze získat jedine pravidelnosti. Takze cvičit každý den.Ma v nabídce i 30 denní programy.Jogu taky cvicim každý den a pozice střechy s patama na zemi už není problém, propnout nohy a položit dlaně na zem taky dobre. Takze začít od jednoduchých pozic. P.S. bude to trochec bolet.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1055
16.1.18 21:47

@attie
Tanec (břišní tance,… ), lehčí bojové umění (aikidó, tai chi,… ), plavání (aqua aerobic,…),… Ale nic si nedělej z toho, že nedosáhneš na zem - manžel si sotva sáhne na kolena a dělá poloprofesionálně florbal. ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6963
16.1.18 21:48
@hulala píše:
chtěla radu, radím :lol:

horší je pokud nemá chlapa, co pak? Jo, pak zbyde pilates :lol: :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23079
16.1.18 22:10

@attie Tak cokoliv. Vydrž u té jogy, půjde to časem nemůžeš všechno chtít hned. Já už prošla několika cvičeními, na zem dosáhnu jen rozehřátá, ale asi bych to nebrala jako ukazatel pružnosti a kondice. Každému jde něco jiného. Já nikdy nebyla rychlá, ale zase jsem vyskočila vysoko přes laťku.
Jsi si jistá, že jsi dřív byla pružnější?
Ono se taky nemůžeš srovnávat s někým, kdo tu jogu dělá třeba 5 let 3× týdně.
Já chodím na TRX, jsou tam ženské, které mají tělo samou šlachu a sílu, jak koně a je jim mezi 40 a 50. Ale o to já nestojím. Chci víc, než umím, to je jasné, ale vocaď pocaď ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35461
17.1.18 08:57

Pokud ti jde především o zvýšení pružnosti těla a nějaké posílení a zpevnění, byla by podle mě dobrá power jóga. Jsou tu na tohle téma i diskuze, kde najdeš další tipy a zkušenosti. https://www.emimino.cz/…-joga-48874/. Cvičení 2× týdně je určitě dostačující, doma potom stačí cca 10 - 15 minut protahovacích cviků. A stejně jako u všeho, vyhrává ten, kdo vytrvá, tak to nevzdávej. A nezapomeň taky na to, že všichni nejsou stejní a někdo má tělesnou konstituci takovou, že není tak pružný a ohebný jako někdo, komu to bylo od přírody naděleno. Takže nezoufej, že nedosáhneš třeba takových výsledků jako cvičitelka, důležité je, že se zlepšíš a budeš se cítit dobře.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35
17.1.18 10:11

Mě na to celkem kdysi pomohlo acro protahování. Je to ve dvojici a je to sranda a protáhne to hoodně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat