Mám neohebné tělo

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
attie
Povídálka 18 příspěvků 16.01.18 21:21
Mám neohebné tělo

Mám problém se svou kondicí a pružností těla vůbec. Je mi přes 30, váhu mám sice v normě (60 kilo při 170 cm výšky), ale moje tělo je strašně nepružné, nevýkonné. Hodně tomu „pomohlo“ několik let sedavé kancelářské práce s minimem pohybu a pak vidím zhoršení zejména po narození druhého dítěte před dvěma roky.
Nyní chodím 1×, někdy i 2× týdně cvičit, ale stejně je to bída. Nedosáhnu rukama v předklonu na zem (to jsem tedy nedosáhla nikdy), u jógových cviků mám problém ve spoustě pozic vydržet, na skupinových cvičeních mne strčí do kapsy lecjaká padesátnice :(

Poradíte, co s tím? Jakému cvičení se začít více věnovat, případně co konkrétně cvičit doma (např. z Youtube), aby bylo tělo pružné, ohebné, a byl na něj „spoleh“?
Děkuji moc.

Reakce:
 
hulala
Kecalka 453 příspěvků 16.01.18 21:23

Pilates a sex

 
tumpach
Kelišová 6281 příspěvků 16.01.18 21:26
@hulala píše:
Pilates a sex

papriko, ty se s tím teda nemažeš :mrgreen: :mrgreen:

 
Afrikana
Zasloužilá kecalka 633 příspěvků 16.01.18 21:26

Zkus Fit jogu Marketu - ma videa zdarma na YouTube a na webovkach ma za par korun cele kurzy. Pripadne je na YouTube Yoga with Adriene, ale je to anglicky. Dulezite je cvicit tu jogu nejlepe kazdy den, aby to melo ten efekt.

 
hulala
Kecalka 453 příspěvků 16.01.18 21:27

@tumpach chtěla radu, radím :lol:

 
Mollify83
Zasloužilá kecalka 555 příspěvků 16.01.18 21:31

@hulala s tím se nedá jinak než souhlasit :palec:

 
Helis88
Kecalka 221 příspěvků 16.01.18 21:34

@attie kalanetiku

 
Jindriska88
Kecalka 232 příspěvků 16.01.18 21:34

Také radim yoga with Adriene.Pro začátečníky nebo nepruzne lidi ideální. Zadne krkolomne pozice. Pruznost lze získat jedine pravidelnosti. Takze cvičit každý den.Ma v nabídce i 30 denní programy.Jogu taky cvicim každý den a pozice střechy s patama na zemi už není problém, propnout nohy a položit dlaně na zem taky dobre. Takze začít od jednoduchých pozic. P.S. bude to trochec bolet.

 
Vlaďka 83
Ukecaná baba ;) 1055 příspěvků 16.01.18 21:47

@attie
Tanec (břišní tance,… ), lehčí bojové umění (aikidó, tai chi,… ), plavání (aqua aerobic,…),… Ale nic si nedělej z toho, že nedosáhneš na zem - manžel si sotva sáhne na kolena a dělá poloprofesionálně florbal. ;)

 
tumpach
Kelišová 6281 příspěvků 16.01.18 21:48
@hulala píše:
chtěla radu, radím :lol:

horší je pokud nemá chlapa, co pak? Jo, pak zbyde pilates :lol: :lol:

 
Aries6
Generální žvanilka 21972 příspěvků 5 inzerátů 16.01.18 22:10

@attie Tak cokoliv. Vydrž u té jogy, půjde to časem nemůžeš všechno chtít hned. Já už prošla několika cvičeními, na zem dosáhnu jen rozehřátá, ale asi bych to nebrala jako ukazatel pružnosti a kondice. Každému jde něco jiného. Já nikdy nebyla rychlá, ale zase jsem vyskočila vysoko přes laťku.
Jsi si jistá, že jsi dřív byla pružnější?
Ono se taky nemůžeš srovnávat s někým, kdo tu jogu dělá třeba 5 let 3× týdně.
Já chodím na TRX, jsou tam ženské, které mají tělo samou šlachu a sílu, jak koně a je jim mezi 40 a 50. Ale o to já nestojím. Chci víc, než umím, to je jasné, ale vocaď pocaď ;)

 
Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33473 příspěvků 10 inzerátů 17.01.18 08:57

Pokud ti jde především o zvýšení pružnosti těla a nějaké posílení a zpevnění, byla by podle mě dobrá power jóga. Jsou tu na tohle téma i diskuze, kde najdeš další tipy a zkušenosti. https://www.emimino.cz/…-joga-48874/. Cvičení 2× týdně je určitě dostačující, doma potom stačí cca 10 - 15 minut protahovacích cviků. A stejně jako u všeho, vyhrává ten, kdo vytrvá, tak to nevzdávej. A nezapomeň taky na to, že všichni nejsou stejní a někdo má tělesnou konstituci takovou, že není tak pružný a ohebný jako někdo, komu to bylo od přírody naděleno. Takže nezoufej, že nedosáhneš třeba takových výsledků jako cvičitelka, důležité je, že se zlepšíš a budeš se cítit dobře.

 
Laminalala
Povídálka 35 příspěvků 17.01.18 10:11

Mě na to celkem kdysi pomohlo acro protahování. Je to ve dvojici a je to sranda a protáhne to hoodně.

 
DitavonMee
Povídálka 30 příspěvků 18.01.18 12:24

Nevím jestli je nutno brát „neohebnost“ jako ten největší problém, každé tělo je jiné a někdo prostě nedosahne na zem a neznamená to že není v kondici. Ale mám skvělé zkušenosti tak bych ti doporučila třeba „Jógu pro zdraví“ z 90denní výzvy (nesmím vložit odkaz)

Je to sestavené skutečními odborníky, navíc se tam naučíš i správně stravovat atd. K tomu bych určitě přidala nějaký pohyb na fyzičku - buď si vybereš třeba jinou výzvu k tomu nebo můžeš běhat, jezdit na rotopedu…

edit admin - propagace

 Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nová kuchyň potěší celou rodinu

Rčení „láska prochází žaludkem“ platí i pro spokojený rodinný život. K tomu,... číst dále >

Velká fotosoutěž: Fisher-Price je u konce. Kdo se může těšit na výhru?

Milé maminky, od 24. 9. 2018 do 9. 12. 2018 jste mohly přidávat fotografie... číst dále >

Články z Expres.cz

Fanoušci se bijí za Arichtevu: Tomicová nemá ve finále co dělat!

Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Na vlastní kůži to... číst dále >

Pryč s šedým a upršeným hnusem! Chci slunce a hranolky, kňourá Kopřivová

Podnikatelka a travellerka Veronika Kopřivová (27) trpí jako zvíře, chuděra.... číst dále >

Články z Ona Dnes

Deset tipů, jak nastartovat životní změnu a být zdravější

Cítit se dobře fyzicky i psychicky si přejeme určitě všichni. Někdy k tomuto... číst dále >

Příběh Ondřeje: Chci konečně strávit Štědrý den s mámou, žena je proti

Začal advent, období, které jsem měl od dětství z celého roku nejraději.... číst dále >