Mám se s ním kamarádit?

Anonymní
27.9.21 10:00

Mám se s ním kamarádit?

Ahoj, jsem studentka VŠ a nemám žádné kamarády. Cítím se hrozně sama a je pro mě hrozně těžký se s někým zkamaradit. Jediný, s kým bych se mohla byvot, je můj ex, se kterým se občas vídáme a bavíme se. Rozešel se se mnou před 2 měsíci a asi ho nechci zpátky, jen se kamarádit, s čím on souhlasí. Ale nevím, jestli je to dobrý nápad. Strašně bych ale chtěla. Co myslíte vy?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
35864
27.9.21 10:03

Ne

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10982
27.9.21 10:05

Ne

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3855
27.9.21 10:05

Cesta do pekla ;-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
25897
27.9.21 10:09

Nikdy.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31287
27.9.21 10:13

Kamarádství s ex je cesta do pekla…
Zvládnout se potkat, pokecat, popít, nedělat zle v partě, to je fajn, ale jestli to má být tvůj jediný kamarád, tak to je hodně nebezpečná cesta.

Příspěvek upraven 27.09.21 v 10:15

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
27.9.21 10:14
@Mar__tanka1983 píše:
Kamarádství s ex je cesta do pekla…

Proč?

• Citovat
  • Upravit
31287
27.9.21 10:18
@Anonymní píše:
Proč?

Jsou důvody, proč už spolu nejste, předpokládám. Tak z těchto důvodů.
Nebo se k sobě vraťte.
Takhle se budete jen trápit, jeden, druhej, oba, pak si jeden najde partnera, vyleze žárlivost, on tě bude chtít na víc než jen přátelství a ty ne a zase bude zle. Nebo naopak samozřejmě. Potřebujete se oba odpoutat a jít dál a né se točit v kruhu. Jitří se staré rány.

Prostě obecně, blízké přátelství opačných pohlaví obvykle příliš nefunguje, natož, pokud jste bývalí partneři.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2668
27.9.21 10:20

Sama píšeš, že nevíš, jestli ho chceš zpátky, takže vyřešený to v hlavě evidentně nemáš. Upínáš se na něj jako na jedinou možnost, protože nemáš kamarády. Nabiješ si na tom nos.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1074
27.9.21 10:33