Maxi máma

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
Michaelakkk
25.6.10 22:38
xangel87 píše:
Jo, tak teda nejsem odborník na plastiku a proto bych si nedovolila o někom říct, že má upravené rty.Angelina Jolie má hubu přes celej obličej a taky to není plastika.

Přesně :-)

• Citovat
  • Upravit
10052
25.6.10 22:39
Michaelakkk píše:
Zuzko. Já souhlasím s anonymní. Mám kamarádku co má také mega rty a bez jakýchkoliv injekcí :-) třeba má africké předky, ti mají plnější rty…Příspěvek upraven 25.06.10 v 22:37

to jo ale když je má člověk přírodní tak jsou takové jakoby souměrně, a u ní mi přišlo že je má celé rozteklé :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Michaelakkk
25.6.10 22:42
zuzka.mamka píše:
Michaelakkk píše:
Zuzko. Já souhlasím s anonymní. Mám kamarádku co má také mega rty a bez jakýchkoliv injekcí :-) třeba má africké předky, ti mají plnější rty…Příspěvek upraven 25.06.10 v 22:37
to jo ale když je má člověk přírodní tak jsou takové jakoby souměrně, a u ní mi přišlo že je má celé rozteklé :nevim:

Cože??? Ty máš souměrný rty? Já teda ne. Každý jsme jiný přeci, proč by měla mít napíchanou pusu? jen proto, že má peníze od medií?? t je blbost, kdyby to nebyla populární ženská, ale jen obyčejný člověk, nikdo by si jejích rtů ano nevvšiml…

• Citovat
  • Upravit
10052
25.6.10 22:43
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6453
25.6.10 22:43

xangel87 - přesně tak - absolutně by mě nenapadlo plácnout - má velkou hubu - byla na plastice - to je přece absolutní nesmysl!! zvětšené rty podle mě neměla, ale zaručit to pochopitelně nemůžu, ale říct rezolutně - má plastiky…to fakt nechápu..
no břicho pořádné - někam se jí děti vejít museli

Příspěvek upraven 25.06.10 v 22:45

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14598
25.6.10 22:44

Ty rty má pokud vím přirozené.