Neumím dospět - jsem sama?

Anonymní
29.7.11 20:37

Neumím dospět - jsem sama?

Ahoj, dneska raději anonymně, neb se trochu stydím, že jsem praštěná. Nepotřebuji radu, jen chci vědět, jestli je tu někdo, kdo se cítí stejně. Je mi skoro 28, mám sedmiměsíční dítě. Přesto se pořád cítím jako ta „mladá holka“ :-) když jsem chodila na střední nebo když mi bylo 20. S manželem jsme se poznali, když mi bylo 17 - jsme oba hudebně založení a vždycky jsme chodili po koncertech a jezdili v létě na festivaly, já jsem malovala a fotila, oblíkala se výstředně. No já po tom toužím pořád a on taky, ale jaksi mi přijde, že okolí ode mě očekává, že už budu „rozumná“ a budu se věnovat jiným, seriózním věcem - a tak nějak je asi chápu. Dcerku určitě nezanedbávám, aby to nevyznělo zle, věnuju jí 24 hodin denně, doma vařím, peču, starám se o domácnost, předtím jsem byla zaměstnaná (jsem učitelka) - jako žádní brutální zevláci nejsme :-) ale strašně mi chybí ta svoboda co byla, strašně bych ji chtěla zpět - já vím, že až malá povyroste tak se to zčásti vrátí (chcem ji pak k takovému životnímu stylu trochu přivést), ale já si nejsem jistá, zda vzhledem k věku už to ode mě není blbé. :-) Cítíte se někdo podobně? Snad jsem to nenapsala zmateně. Díky a všem podobně postiženým držím palce ať to zvládají. Ten pocit je dost schizofrenní.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

cher
29.7.11 20:44