Nezvladatelné dítě - mám pocit, že jsem selhala

Napsat příspěvek
Velikost písma:
22093
29.9.14 09:14
@Pizlam píše:
Nemusis byt tak nastartovana jen proto, ze se te to osobne dotyka. Ono co je normalni, ze. Ale proste se tak nechova 90% deti, takze je to pri nejmensim zvlastni.
Tva rada mi taky neprijde moc rozumna. To, ze ty ses rozhodla z nejakeho duvodu ( videla jsi, ze neco pomaha ) nevyhledat odbornika je sice hezke ale zakladatelce to moc nepomuze. Nekdo na to dokaze prijit sam ale zakladatelka spise potrebuje spolupracovat s odbornikem. Jestlize do ted na to sama neprisla. Druha vec je, ze to, ze to pomohlo u Vas, neznamena, ze to pomuze i u zakladatelky…

Za prvé - neřekla jsem že zakladatelka odborníka nemá vyhledat. Naopak, řekla jsem, že kdo to nezvládne sám, musí se poradit.

Za druhé - jsem nastartovaná právě kvůli hloupým řečem typu, že se tak 90% dětí nechová. Můžeš mi ukázat statistiku, podle níž tak soudíš? Ve skutečnosti se tak chová víc dětí, než si myslíš - protože se to maminky stydí přiznat. Dítě se tak chová POUZE doma, resp. mezi opravdu nejbližšími - moje dcera je premiantka třídy, usměvavý andělíček zastupující třídu ve školním parlamentu, holčička s blonďatou hřívou pod zadek jak z titulní strany časopisu. Kdo ji nezná, nevěří - jen nejbližší rodina (babička, dědeček, máma s tátou a brácha) ji znají z téhle stránky. Protože když je doma, povolí jí sebeovládání, přestane se snažit, jako když spadne zástěrka. Jako když chlap přijde domů, shodí kalhoty a zůstane v trenkách - je doma, tak MŮŽE.

Však i tahle maminka - zakladatelka - píše anonymně. Protože se stydí.. a protože ví, že od spousty lidí uslyší, jak je to její vina a jako matka selhává. Přitom to není pravda.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14895
29.9.14 09:16

@Almatka ne,ani jeden nemá chybu..né v tomhle případě..