Kopie Srpen 2013

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Velikost písma:
16136
7.12.12 18:47
@Jarpet píše:
Ale v té skupině budeš moct přispívat po přezdívkou, pokud budeš chtít a v ostatních veřejných diskuzích můžeš být anonymní ;)

ale bude mít v profilu že v té skupině je ne? :think:

• načítám...
1016
7.12.12 19:08

@lucienne

Hmm, tak to vlastně asi jo :think:…to máš pravdu, vůbec mi to nedošlo.

• načítám...
166
7.12.12 19:17

Přiberete mě prosím také do té soukromé diskuze? Jsem tu nováček, tak nevím, jak to funguje, díky :mavam:

• načítám...
995
7.12.12 19:22

Nieve, určitě, o víkendu ji založím a potom rozešlu pozvánky každé z vás 8)

• načítám...
včelička Mája
7.12.12 19:25

@Jarpet to chápu a děkuju za přijetí.

Já jsem našla // 27.11, dnes bych podle ms měla být 6+3 kontrola nás čeká 17.12 :-))

• Upravit
166
7.12.12 19:28

@Anushka děkuji

• načítám...
1016
7.12.12 19:33

@včelička Mája

Já jsem našla // 19.11. a dnes jsem 5+6 a kontrolu mám taky 17.12. ;)..už jsi byla na UTZ? Já ano, ale srdíčko ještě nebylo, tak snad bude příště ;)

• načítám...
Anonymní
7.12.12 19:35
@Jarpet píše:
Ale v té skupině budeš moct přispívat po přezdívkou, pokud budeš chtít a v ostatních veřejných diskuzích můžeš být anonymní ;)

Já to myslela tak, že mé členství ve skupině budou vidět přátelé na profilu, zatím nic neví :) Ve veřejných diskuzích jinak moc nepřispívám. Sranda je, že s @lucienne se známe už z minulého těhotenství 8) Snad nám to oběma vyjde…

Na nevolnosti ještě existují zázvorová lízátka nebo na mě fungovala chlazená coca cola po lžičkách.

Inko E.

• Upravit
16136
7.12.12 19:40
@Anonymní píše:
Já to myslela tak, že mé členství ve skupině budou vidět přátelé na profilu, zatím nic neví :) Ve veřejných diskuzích jinak moc nepřispívám. Sranda je, že s @lucienne se známe už z minulého těhotenství 8) Snad nám to oběma vyjde…

Na nevolnosti ještě existují zázvorová lízátka nebo na mě fungovala chlazená coca cola po lžičkách.

Inko E.