Totálně jsem zhřešila - cheat day

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.08.19 14:11
děkuji ti moc, jdu tedy do toho @Anonymní píše:
Jo a ještě bych chtěla doplnit, že já i když mám podváhu, tak nehladovím a denně konzumuju olivový olej, tučné sýry, ořechy. Běžně používám smetanu, x-krát týdně mám vejce, jím chleba s máslem (žádná tenká vrstva, ale poctivě namazaný) atd. Akorát se vyhýbám veškerému přidanému cukru a když dělám nějaký dezert, tak osladím datlemi, sušenými švestkami apod. Nejsem ale na nějaké nízkosacharidové dietě, jím normálně těstoviny, brambory, rýži, chleba, občas dokonce i ten nevýživný rohlík.
Chci tím říct, že budeš možná překvapená, že když přidáš do stravy výrazně více tuků, tak to na tobě nepůjde vůbec poznat a budeš vážit pořád stejně. Akorát to chce necpat se cukrem, což ty stejně neděláš. Tím, že přidáš tuk, svému tělu prospěješ, na tuku funguje v těle dost věcí - viz ty knížky, které jsem ti doporučovala v předchozím příspěvku.
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.08.19 14:36

Za tvou největší výhru považuju to, že jak jíš zdravě, tak nejíš ty klasické sladkosti s cukrem. Toho si važ, protože zbavit se závilosti na cukru, když ho pravidelně konzumuješ, chce fakt hodně silnou vůli. Když ten cukr nejíš a jsi zvyklá jíst tak jak píšeš ten příklad jídelníčku, máš fakt ideálně našlápnuto k opravdu zdravému stravování. Sladkou chuť si uspokojíš ovocem a stačí ti to a nepotřebuješ k tomu tabulku čokolády nebo pytlík sušenek.
Jez kvalitní bílkoviny, tuky a komplexní sacharidy, budeš vypadat pořád stejně a tvoje tělo ti poděkuje (třeba ve formě kvalitnější pleti, vlasů, menší náladovosti, větší vyrovnanosti, lepší paměti nebo já nevím čeho :-)

mrav
Vesmírná mluvilka 32110 příspěvků 01.08.19 16:05
@Detsa píše:
To je hodně vážný. Měla si okamžitě zajít k lékaři at ti vypumpuji žaludek. Bude třeba, abys teď 3 dny nejedla, čtvrtý den si můžeš dát půlku jablka a suchary max 50g. S tímhle si nemůžeš zahrávat, to je hodně vážný. Já si takhle jednou dal v noci bramburky, zmrzlinu a ešte to zapijel vínem. Pak jsem si dal kus sýra a hned jsem letel na ambulanci, průser jak blázen. Naštěstí to stihli vypumpovat.

To nemáš na mě - já jsem na Silvestra sežral pražené mandle a na Nový rok je vyvrhl. Inu, jak na Nový rok, tak po celý rok. :lol: :mavam:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.08.19 17:35
@Anonymní píše:
Za tvou největší výhru považuju to, že jak jíš zdravě, tak nejíš ty klasické sladkosti s cukrem. Toho si važ, protože zbavit se závilosti na cukru, když ho pravidelně konzumuješ, chce fakt hodně silnou vůli. Když ten cukr nejíš a jsi zvyklá jíst tak jak píšeš ten příklad jídelníčku, máš fakt ideálně našlápnuto k opravdu zdravému stravování. Sladkou chuť si uspokojíš ovocem a stačí ti to a nepotřebuješ k tomu tabulku čokolády nebo pytlík sušenek.
Jez kvalitní bílkoviny, tuky a komplexní sacharidy, budeš vypadat pořád stejně a tvoje tělo ti poděkuje (třeba ve formě kvalitnější pleti, vlasů, menší náladovosti, větší vyrovnanosti, lepší paměti nebo já nevím čeho :-)

Děkuji za krásné vysvětlení. Od teď se toho budu držet… Sladké nejim proto, že mě odrazuje složení veškerých těch cukrovinek atd.., viz. palmový tuk, různý emulgatory a podobně…

Hanka1
Neúnavná pisatelka 15768 příspěvků 01.08.19 17:38

Chudak tvuj muz a deti nebo rodina, s kterou travis obecne volny cas. Travit cas s takovou blbkou musi byt velmi narocne na psychiku. Jednu takovou mame v rodine a dotycny uz to nejak prestava davat..

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.08.19 17:54

@Hanka1 naštěstí rodinu ani manžela nemám. Jsem rok po maturitě.

Tichošlápek
Neúnavná pisatelka 15538 příspěvků 01.08.19 17:56
@Anonymní píše:
@Hanka1 naštěstí rodinu ani manžela nemám. Jsem rok po maturitě.

Ale psala jsi, ze do salátu přidáváte - tedy v množném čísle. Tak kdo s tebou takhle blbne?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.08.19 18:01

@Tichošlápek pardon, telefon mi to opravil, mělo tam být “přidávám”.

Hanka1
Neúnavná pisatelka 15768 příspěvků 01.08.19 18:14
@Anonymní píše:
@Hanka1 naštěstí rodinu ani manžela nemám. Jsem rok po maturitě.

Tak to si najdi podobne postizenou a budete si ve svem volnem case rozumet… :potlesk:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.08.19 18:16

@Hanka1 dík za radu.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.08.19 19:10
@Anonymní píše:
@Hanka1 naštěstí rodinu ani manžela nemám. Jsem rok po maturitě.

Já taky takhle blbla ještě na vysoké škole. Jogurty zásadně nízkotučné, do salátu oleje maximálně 3 kapky. Vždycky jsem byla štíhlá, tak jsem si to chtěla udržet a myslela jsem, že toho docílím tak, že budu jíst co nejmíň tuky.
Jsi mladá, najdi si sport, který tě bude bavit, a pravidelně se mu věnuj. To je stejně důležité jako to, co jíš. Udělá ti to neskutečnou službu. Sport je super třeba i v tom, že zvyšuje citlivost na inzulin (tj. je to prevence cukrovky - ale chápu, že ve tvém věku na tohle ještě moc nemyslíš :-)
A opravdu si přečti některou z těch knížek, co jsem psala, budeš koukat a myslím, že se ti to bude líbit. Když máš zájem o zdravou výživu, čteš složení výrobků a zda jsou v tom emulgátory atd. Ještě by se ti možná mohla líbit Velmi osobní kniha o zdraví od Margit Slimákové. Ta je i moc pěkně graficky zpracovaná a vyšla nedávno.

Hanka1
Neúnavná pisatelka 15768 příspěvků 02.08.19 10:02
@Anonymní píše:
@Hanka1 dík za radu.

clanek primo pro tebe Ortorexie

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7
Váš příspěvek
Reklama