Atopické dítě

• Otevřená skupina

Skupinka pro maminky s atopickým dítkem!

Otevřená skupina (volný vstup pro všechny návštěvníky)
Otevřené přispívání (kdokoliv může příspívat do skupiny)

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2994
22.5.12 11:40

Hlásím hlásím, že jsem kvůli kladným recenzím koupila Leciderm mléko. Po týdnu jsem ho vypotřebovala a měla jsem z něj dobrý pocit. Teď jsem koupila Leciderm krém, protože to mlíko mi připadalo málo mastné a navíc mlíko obsahuje nějaký i když slabý parfém.
A ten krém za mě teda paráda. :potlesk: :potlesk: Nesvědí to, hojí se to a co je super, že jsem dnes vlezla s malou v plavání do bazénu a konečně mě to nebolelo a plavání jsem si skvěle užila :dance: :dance:

Určitě mi víc vyhovuje ten krém než mlíko :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22.5.12 16:01

Atopický ekzém

Všetkých Vás tu srdečne zdravím. Som študentkou Lekárskej fakulty a píšem diplomovú prácu o ATOPICKOM EKZÉME U DETÍ a tak som Vás chcela veľmi pekne poprosiť, či by ste si našli chvľku čas na vyplnenie dotazníka, ktorý je anonyný. Za pomoc Vám veľmi pekne ďakujem a prajem Vám veľa trpezlivosti a síl pri starostlivosti o deti s týmto ochorením.
 https://docs.google.com/…eet/viewform?…

Majte sa krásne :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1
10.7.12 15:39

Atogenní trénink

Dobrý den,
máte prosím někdo zkušennosti s léčením ekzému u dětí autogenním tréninkem?
Díky za info

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1
11.7.12 14:17

Ahojky, přítel ma taky ekzém od malička. Teď to řeší přírodní cestou a lepší se
mu to. Jen to chce čas a trpělivost protože je to dlouhodobý problém.
Na bylinky nedáme dopustit. Když tak více info. na emailu: katy. bednarova@email.cz. Za vyskušení nic nedáš.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Katerina38
20.7.12 09:21

ahoj

Já s ní mám skvělá zkušenosti, jednou za týden máznu a je krásný, ale mám opravdu konopnou… :lol:

• Citovat
  • Upravit
Meggyy
25.8.12 19:37