Chtěla bych miminko

mííšul
28.11.09 00:15

chtěla bych miminko..

Ahojky,
potřebovala bych od vás poradit,bude mi 18 let a moc toužím po miminku,problém je ten,že pořád studuji na střední,jsem ve třeťáku a ještě mě čeká rok k maturitě :-( s přítelem(22) jsem přez 2 roky a máme slušně zařízený byt,koupili jsme si nový autíčko a práci má také slušnou takže finančně si myslim že bysme to zvládli.Nemám s kým tohle téma probírat proto se obracím na vás,moc bych ho chtěla a vím co všechno to obnáší,sama mám velký zkušenosti s miminkama z rodiny.Trápí mě když vím,že to miminko můžu mít ale okolnosti mi to nedovolujou ..nevím co dělat :( děkuju za odpověd.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

11966
28.11.09 00:47

Ahoj míšul,

holka, zkus aspoň to nějak doklepat k maturitě, třeba už s bříšek, ale ať to doděláš… já taky táááááák hrozně moc chtěla a nakonec jsem se dočkala…

Myslím se, že o to víc se budeš na miminko těšit. Ale podle mne je teď ta škola přednější… teď už to opravdu vidím s odstupem času… a už teď mi běhá mráz po zádech, když si představím, že za 3 roky třeba budu shánět práci a mám „jen“ maturitu.

Všechno to hrozně utíká, takže třeba za rok touhle dobou už budeš mít fazolku v sobě a krásně to vyjde, že uděláš maturu a pak se budeš těšit z uzlíčka :huban:

Ale tohle si asi nechtěla slyšet, viď???

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
50730
28.11.09 08:27