Dítě vegetarián

• Fotoalbum (2)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
513
6.2.18 18:40

Ahoj holky, jsem také vegetariánka, stejně tak můj muž. O mimi se zatím snažíme, ale jak to tak bývá, vegetariáni znají vegetariány… mám mnoho kamarádek a dokonce i jednu rodinnou příslušnici vegetariánku (ba dokonce i některé veganky) a jejich miminka stravují dle svých přesvědčení - vše v pořádku :-) Některým dětem je už i více, prospívají, jsou zdravé a veselé a teď ve školkách vysvtlují paní učitelkám že maso by jíst neměli, že přeci zvířátka jsou také živé bytosti :-) Takže klídek, jen to chce dostatek info.
Jak řekla jeda holčička u nás v MŠ (jsem paní učitelka) : kuřátko je miminko slepičky, slepička ho má ráda stejně tak jako má ráda moje maminka mě. Nemůžeme jí ho sníst, protože by byla smutná. :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
85
6.2.18 18:55
@ÁjaMil píše:
Ahoj holky, jsem také vegetariánka, stejně tak můj muž. O mimi se zatím snažíme, ale jak to tak bývá, vegetariáni znají vegetariány… mám mnoho kamarádek a dokonce i jednu rodinnou příslušnici vegetariánku (ba dokonce i některé veganky) a jejich miminka stravují dle svých přesvědčení - vše v pořádku :-) Některým dětem je už i více, prospívají, jsou zdravé a veselé a teď ve školkách vysvtlují paní učitelkám že maso by jíst neměli, že přeci zvířátka jsou také živé bytosti :-) Takže klídek, jen to chce dostatek info.
Jak řekla jeda holčička u nás v MŠ (jsem paní učitelka) : kuřátko je miminko slepičky, slepička ho má ráda stejně tak jako má ráda moje maminka mě. Nemůžeme jí ho sníst, protože by byla smutná. :hug:

To je skvělé, to ráda čtu :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
33315
6.2.18 19:07

Ještě foto k receptu, nez zmizí i 2. várka. :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
115690
6.2.18 19:29
@Tinuvien píše:
Ještě foto k receptu, nez zmizí i 2. várka. :)

To vypadá skvěle. :potlesk:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4754