GENNET Liberec

Napsat příspěvek
Velikost písma:
694
26.4.14 19:49

@milánek77 právě že čistá krev, ne ne termín určitě nemám, asi se mu u mě nelíbí. v pondělí si dojdu na gyndu aby mi řekla jestli tam je nebo ne a pak ve středu do gennetu. Děkuji moc za podporu

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
110
26.4.14 19:58

@barusssska Ach jo, budu na „vás“ myslet :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7312
27.4.14 09:05

Ahojky holky. mám prosbu. snažíme se o mimi rok a půl a podle všeho to vypadá, že to pomocí,,jen,, ambulantní léčby nepůjde. clostil sice vaječníky nastartoval-folikuly rostou a občas praskaj sami občas s pregnylem. ale k čemu to, když sliznice stále nechce růst. ted mám estrofem na měsíc a jestli nebude žádná změna tak už mi více pomoci nemůže. takže mi dr. napsala žádanku do gennetu. vybrali jsme tedy liberec. chci se zeptat za jak dlouho od první návštěvy jste podstoupily první iui a za jak dlouho či na kolikátý pokus se zadařilo? omlouvám se ale jsem nováček a vzhledem k předchozím pokusům na první pokus před x lety jsem toto řešit nemusela, takže mi to moc neříká a mám docela strach. a popravdě se mi nějak nedaří rozdýchat to, že to nepůjde normálně a budeme muset do car. :-( dík za info

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Jančakecalka
27.4.14 12:00

Zdravím :mavam:
Mám jeden dotaz.
Moje doktorka mi napsala žádanku do Gennetu, aby mě obědnali na odběry krve na imunologii.
Prý se to dělá jen v Praze. Můžete mi někdo napsat kde přesně v Praze a jakou mají dlouhou čekací dobu?
Díky za info :mavam:

• Citovat
  • Upravit
694
27.4.14 12:06

@Jančakecalka nás poslali do Karlína. A jak dlouhá čekací doba to si nepamatuju.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7048
27.4.14 12:28

@Jančakecalka Ahoooooj v Karlíně v Imunii :) nejdřív na krev ráno a za měsíc pro výsledky pozor začíná pylová sezóna to tam bude živo :nevim: a co ty jdete do IVF?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
110
27.4.14 15:19

@barusssska tak có..jak Ti je??

• načítám...
  • Citovat