IVF únor 2011

Napsat příspěvek
Velikost písma:
5505
24.2.11 22:00

Meggy, ja jsem sla taky po tydny do prace, celou dobu v pohode az na dnesek, pokud mas pohodovou pracu a muzes se vyhnout stresu tak je to
asi v pohode :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14
24.2.11 22:03

Carmen6,koukám,že jsi z Brna :dance: Mne čeká tento měsíc poslední pokus - zkoušky,studuji na Masaryčce,jak je ul.Na Poříčí :pocitac: :pocitac: :pocitac:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14
24.2.11 22:10

Jéééé Petro,děkuji za podporu :kytka: :oops: Jsem už 14dní doma a leze mi už na nervy.Vzala jsem si jako ošetřovačku na dcerku,abych v práci nevyhlásila falešné poplachy :lol: :cert: Celá škola by měla plnou prdel zábavy :pankac:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
37
25.2.11 07:10

Ahoj, myslím, že by bylo dobré chodit do práce, jinak bysme se zbláznily doma. Taky studuji na MU, a jsem z Prahy. Snažím se vše zvládnout, hlavně být v klidu. Meggy, jak píšeš, že málo špiníš, tak to ještě nemusí nic znamenat.
Dámy, přeji hezký den!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
387
25.2.11 07:14

Hezké ráno holky, dnes jedu na uz, jak se daří stimulace, tak mi prosím držte pěstičky :roll:
Jinak včera se toho teda zase událo 8-) ale naštěstí už to vypadá s vámi se všemi zase dobře, tak to jsem moc ráda. Holky tak myslím na vás, pěkně odpočívejte,myslete na svoje bobíšky v bříšku a hlavně žádný stres :wink: já půjdu zřejmě brzo na neschopenku, všude kolem řádí těžké chřipky, tak ať se nenakazím…to by mě mooooc mrzelo :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24
25.2.11 08:11

Ahoj holky,dneska jsem testovala 9 den po et a mám dvě čárky :mrgreen: ,sice je slabší ale je!!!Držím všem palečky,at to taky vyjde napoprvé :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5505
25.2.11 09:20
ilona38 píše:
Ahoj holky,dneska jsem testovala 9 den po et a mám dvě čárky :mrgreen: ,sice je slabší ale je!!!Držím všem palečky,at to taky vyjde napoprvé :srdce: