Jak moc pomáháte babičkám

6100
9.10.14 21:21

Jak moc pomáháte babičkám

Přeji hezký večer. Zajímalo by mě, jak moc pomáháte svým babičkám. Mám babičku je jí 72. Má vysoký cholesterol, tlak, bolavá záda, ale jinak je zdravá. Stěžuje si na potíže s dýcháním, ale ty jsou psychického rázu. (četla jsem zprávu od lékaře) K věci. Babičku samozřejmě vozíme na nákupy cca 1× týdně a když potřebuje k lékaři mimo město. Jinak k ní chodíme na kávu, když nás pozve atd.. Sama k nám nikdy nepřijde, protože se jí pěšky nechce (prý nemůže, nedojde). Je to tak maximálně kilometr. Teď její největší zálibou je zdobit hřbitov, předhání se s babkama kdo to tam bude mít hezčí. Po nás ale chce, abysme jí tam téměř každý týden vozili, nebo tam sami šli a zkrášlovali hrob. Já to na jednu stranu chápu má tam svého muže i maminku. Ale pokud je to pro ní tak důležité, tak by tam snad zvládla dojít sama. Je to tak 2 kilometry a každou neděli tam jezdí autobus který tam přímo staví a od zastávky to má 200 metrů! My samozřejmě na hřbitov taky jdeme, ale každý týden se nám tam prostě nechce. Teď mi právě babička volala a jestli jí ráno hodím na hřbitov, ale já už měla jiné plány, tak jsem jí řekla proč nejede tim autobusem, že toho mám zítra hodně. Pracuji na 1,2 úvazku, tak mám hodně hodin, zvlášť čtvrtek pátek. No a ona se strašně urazila. Mě to samozřejmě bylo líto, tak jsem jí volala, že jí tam teda hodím. A teď nevim. Můžete mi nějak zhodnotit situaci? Co všechno děláte pro své prarodiče?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
50725
9.10.14 21:29