Jaké děláte příkrmy?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
18259
3.1.12 21:10
babababa píše:
Jo,taky jedna známá dávala v 7 měsících škvarky!!!!!
8o 8o :mrgreen: :mrgreen:
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7479
3.1.12 21:28

Holky tohle jsou extrémy, to je fakt síla. Ale ono se později stejně sklouzne k tomu, že dítě krmíme tím, co jíme sami a myslím, že málokdo dodržuje striktně racionální stravování že? Tím tedy rozhodně nemyslím, že je v pořádku cpát půlroční dítě gulášem a pod. Minimálně do toho roku se taky řídím manuálem :mrgreen:

Jo a kaše se správně zavádí až po příkrmech, dokonce masitých. Což jsem tedy na radu lékařky tenkrát otočila a kaší naopak začínala.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3931
3.1.12 21:41
Neprihlasena Jaruna píše:
krmar píše:
Jaru jestli myslíš mě tak nee. Já stále jen plně kojím téměř 5ti měsíční dceru a hodlám pokračovat co to jde. Mě spíš osobně vytáčí to napadání mezi sebou. Taky beru když někdo slušně napíše, holka já bych maso ještě nedávala a se zeleninou postopovala taky pomalu, ale to podání ve smyslu ty jsi magor a tvoje dr. taky, mě moc nejede.
Ne,ne,tebe nemyslim :lol: .No ale ja zakladatelku nijak nenapadla.Naopak jsem chtela,aby mi to vysvetlila,ale podivej se,jak reagovala,same utocne smajliky.Me nevadi,ze ma nekdo jiny nazor,nebo proste si stoji za tim,cim si je jisty s Alapkou jsme se taky normalne domluvila ;) .Jenze zakladatelka se proste nafoukla,nebo urazila a tim to haslo.

já jen nechápu co máš za práva že chceš po mě vysvětlení ??? útočila jsi hned 1 komentem !! a psala jsem že mlíko nechce né skoro nechce !!! tady se na něco zeptat je fakt o hubu !!! Ne neurazila jsem se ale moudřejší ustoupí a to ty rozhodně nejsi spíš bych řekla že jsi rypák co neuzná a bude furt prosazovat svoje i když jsem se Tě na nic neptala a o radu neprosila !!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
lucenka
3.1.12 21:59