Naši mě nechtějí zpět doma

Anonymní
4.6.20 09:18

Naši mě nechtějí zpět doma

Hoj holky, mám takovou zvláštní situaci. Je mi 23, studuji vš, ale mám zatím jen brigády. Mám 5 letý vztah a od 18 žijeme s partnerem v krajském městě kvůli studiu a práci. Měli jsme za tu dobu asi 3 nájmy a dali do nich nehorázné peníze. Já jinak bydlím s mamkou a bratrem, máme se rádi, ale bratr je puberták, takže když se vrátím domů, ptá se mě, kdy už pojedu zpět do Pardubic, aby tu byl klid. Já si to asi všechno hodně beru.
No s mamkou mám taky super vztah, kolikrát říká, ať zpět nejezdím, že se jí bude stýskat. Neřekla bych, že jsem tam nějak na obtíž, dokonce dělám nákupy, pomáhám.
Teď jsme si s partnerem řekli, jestli zbylé 2 roky studia nebýt zpět každý doma, přispívat rodičům a šetřit na vlastní. Volala jsem to své mamce, která reagovala „Jasný, takže bys bydlela u něj a pak občas přijela domů přespat, to mně nevadí“. A celá ta situace mě nějak prostě mrzí.
Většina mých spolužáků je u rodičů stále, ani nikdy nebyli na kolejích a já si tam přijdu, jako že všechny otravuji. U nás je tedy problém v mamčině příjmu, i když dostává peníze od táty, často si stěžuje, že má financí málo, ale jak říkám, přispívám ji. Přítelova rodina je naopak z nápadu nadšená.
Nevím, jak situaci řešit, ale u přítelovy rodiny fakt bydlet 2 roky nechci, to by bylo na palici v malém 2kk. Řešili jste někdy něco podobného?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6875
4.6.20 09:26

A pochopila tě správně? Že chceš k ní a bráchovi. Nevidím důvod proč by tě mamka nechtěla zpět, když by si finančně pomáhala, byt je velký jak?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4138
4.6.20 09:26

A nepochopila to spíš tak, že se oba stěhujeme k rodičům přítele a k ní budeš pořád jezdit není občas?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
44228
4.6.20 09:28