Necítím od našich lásku

Anonymní
30.10.20 23:52

Necítím od našich lásku

Ahoj,
mám poslední dobou takový problém. Nechci aby to vyznělo že jsem nevděčná nebo že se lituju, ale prostě to tak cítím. Jsem obyčejná mladá žena, celkem úspěšně studuji, mám byť malý příjem a milovanou fenku - se svým životem jsem celkem spokojená. Třeba na mě jen doléhá korona a podzimní splín, ale poslední dobou často přemýšlím o tom, že jsem za celý svůj život nikdy necítila od našich lásku. Začalo to už od základky - nikdy jsem nebyla dost dobrá, dost chytrá, dost krásná, dost hubená, dost výkonná (dosaďte si)… Každé moje slovo nebo rozhodnutí bylo okamžitě podrobeno bedlivému zkoumání a následně rozcupováno. Připadala jsem si jako u soudu - neustále jsem se musela z něčeho zpovídat a před někým se obhajovat. I když jsem jako malá měla spoustu drobných docela rozumných přání, nikdy se mi žádné nesplnilo. Vzpomínám si, že jednou jsem si přála k Vánocům panenku, ale pod stromečkem byly jako obvykle samé „praktické dárky“. Proč rozhazovat za zbytečnosti (a ne, nijak chudí jsme nebyli)? Na to že by mě někdo obejmul, dal pusu nebo prostě jenom řekl „Mám Tě rád.“ jsem mohla rovnou zapomenout. Zbytečné rozmazlování, ne? A tak je to vlastně doteď. Např. jako svoji strategii jak doma nezešílet jsem si zvolila chovat se co nejvíc jako normálně - líčím se, pěkně oblékám, češu si vlasy, cvičím… Moje máma např. chodí celý týden v jednom triku a jedněch teplákách a taky jí to neberu. Ale jí ten můj přístup hrozně vadí. Tohle samo o sobě by se dalo v pohodě zvládnout, ale to jsou tisíce dalších věcí, které se na mě sypou jako lavina a já už to nedávám. Jednou mám ošklivého psa, pak nemám vkus, blbě se stravuju, moc často se sprchuju, nosím brýle, chrápu, mám blbý výsledky ve škole, špatnou brigádu… zkrátka všechno je špatně, snad i to jak dýchám. Každý den si opakuju, že problém mají oni a já musím zůstat nad věcí, ale už to zkrátka nejde - cítím jak mě to sžírá a stává se ze mě hromádka neštěstí. C