Porod s přítelem?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
83
4.3.18 19:39

Rodila jsem s mužem doma a jsem za to ráda - připravil místo k porodu, uvařil mi čaj, napustil vanu..Dost času jsem chtěla být sama, ale byla jsem ráda, že je při ruce. A syna chytal sám :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9947
4.3.18 19:40

No uvidíme třeba se nakonec rozhoupe a půjde taky :lol: ze začátku říkal že by nebyl ani u vaginálního a teď už ano tak snad poleví a řekne že bude chtít být i u císaře :think: :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4215
4.3.18 19:40

U prvního porodu jsem ho chtěla a on tam chtěl být taky, ale než jsem se rozrodila, tak se mu udělalo zle, asi chřipka, tak nebyl. Měla jsem u porodu ségru, která v porodnici pracuje jako sestřička na šestinedělí, takže se pak o dceru postarala :mrgreen: U druhého porodu jsem přítele ani nemusela, ale nechala jsem to na něm. Nejdříve, že bude, pak ráno v den porodu dcera onemocněla střevní chřipajznou, příteli pak taky nebylo nejlíp, takže nakonec nebyl, prý se staral o dceru :mrgreen:, ale spíš byl nervoznější než já, jestli to bude ten kluk :mrgreen: Byla opět moje ségra :mrgreen: Celkem jsem byla radši.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3594
4.3.18 19:41

@Petruna21 Ahoj, já chtěla a měla u obou porodů. Byl mi velikou oporou. Měla jsem porody super rychlé, tak nemůžu říct, jaké by to bylo, kdybychom v porodnici trávili hodiny před :)

Myslím, že přítomnost partnera je fajn, když se na tom oba shodnou.

U sekce je to možné asi jak kde.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
74217
4.3.18 19:42
@Petruna21 píše:
Zdravím :mavam:

Jen mě zajímá když jste rodili chtěli jste mít u porodu přítele/manžela?
A co si o tom myslíte když je otec u porodu?

A lze mít i u císařského řezu doprovod? :)

Díky za info. :kytka:

Samozrejme. Manzel byl u dvou ze tri porodu. U jednoho dobehl par minut pozdeji, protoze mala byla rychlejsi, tak uz mi lezela na brichu, kdyz se dostavil.