Snažení říjen 2018

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1
4.10.18 10:05

Ahojki holky nevím jestli to sem vůbec patří ale mohly by jste mi poradit? Minulý měsíc jsem to měla dostat po 28dnech taky ze jo ale místo krve to byl hnědý hlen(fakt hnědý jako cokoladovy puding. pardon za srovnání) dva dny.test byl tři dny slabé pozitivní pak už ne. U dr jsem nebyla trochu me bolí břicho. ale měla bych to dostát za pár dní. nemáte některá podobné zkušenosti?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
87
4.10.18 14:50

Ahoj holky jsem tu úplný nováček a ráda bych se k vám přidala … mě je 31 let a mám dvě dcery ve věku 7 a 2 mno a teď bych s přítelem 48 let chtěla zapracovat na mimísku. Ovulační testy nakoupené za 4 dny očekávám MS a pak hurá do akce :P

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3451
4.10.18 15:21

@Venesí ja beru jen listovku a piju kontryhel…navic pro spestreni a zabavu se pokousime o holcicku-ae to patri do jineho tematu :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
183
4.10.18 17:45

Ahoj je mi 33 přítelovi 31 máme spolu pětiletého dablika a teď by jsme chtěli holčičku.snazime se od července a to skončilo biologickym tehu pak už nic, minulý měsíc jsem zkoušela poprvé ovu testy a nebyli vůbec pozivivni jen vždy docela výrazná čárka další den už jsem čekala že už a ona začla slábnout no tak tento měsíc zkouším jiné ovu testy ovular teď jsem 3dc a začnu testit 10dc Snad už to brzy vyjde moc bych si přála Mimi v letních měsících uvidíme co na to příroda

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
183
4.10.18 17:47

@K-atja ahoj jaké testiky máš a máš už nějaké ozkoušene

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
28
5.10.18 00:17