Stěhování z RD do bytu

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2353
4.2.23 16:40

Rozumím tomu tedy tak, že nejde o rovnost danou zákonem, ale o to, že se ti to takhle vyplatí. Jestli je to tak a tak jste se dohodli, tak by nemělo smysl do toho šťourat.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8558
4.2.23 16:42
@someargue píše: , někdo vaří, někdo uklizí,

Tak přesně toto by mě zabilo. :poblion: :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5683
4.2.23 16:43
@Anonymní píše:
@JTom to bohužel nemůžu. Na konkrétní zákon jsem se neptala. Prostě jsem jen věřila právníkům, kteří se rozvody zabívají.

Manželovi si taky věřila, že…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5683
4.2.23 16:47
@Anonymní píše:
@JTom máme nízkou měsíční splátku hypotéky cca 8.000,–

Tak bys měla zapocist tvoje vaření, praní, uklid-pro něj, nákupy…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8558
4.2.23 16:48
@Cizinka 999 píše:
To určitě, v bytě co mám po rodičích si musím dávat špunty na noc do uší, jinak se nevyspim.
:D :D
Promiň, to mě samozřejmě mrzí, jen mě ta formulace rozesmála. Já jsem asi měla štěstí, tak dobré sousedy jsem tehdy při koupi bytu fakt nečekala. Jedni mi ochotně i pomohli při rekonstrukci.
Tak třeba se to tam u vás nějak časem zklidní, stárneme všichni…
Tady zase každou chvílí někdo něco řeže nebo stlouká nebo piluje nebo seká zahradu - chválabohu mi to nevadí.

Příspěvek upraven 04.02.23 v 16:51

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12741
4.2.23 16:49
@Anonymní píše:
@Cimada nestěhovala jsem se k rodině přitelíka. Vybírali jsme spolu pozemek, vybírali jsme spolu projekt, stavěli jsme dům svépomocí, takže jsme se na něm oba i dost nadřeli. Jen bohužel pro mě, jsme zachovali posloupnost - bydlení - svatba - dítě. Nikdy mě nenapadlo, že nastane situace, kdy budu muset řešit tuto situaci. Když by jsme prohodili svatba - bydlení, byla bych dnes v o poznání snazší situaci. Byla jsem naivní a odsuzovala holky, které myslely na zadní kolečka. Dnes je chápu a zachovala bych se stejně, jako ony.