Vítejte ufonky :-)

• Otevřená skupina

Pro všechny maminky, co přemýšlí nad tím, co jedí jejich rodinky...

Otevřená skupina (volný vstup pro všechny návštěvníky)
Otevřené přispívání (kdokoliv může příspívat do skupiny)

Napsat příspěvek
Velikost písma:
13141
28.3.12 21:59

@janine24 a ty máš něco kolem složení potravin vystudované nebo to máš jako koníčka?
Aby mi bylo rozuměno, já to taky studuji. Hledám v jogurtu modifikované škroby a tak. U termizovaných sýrů, ty z co nejlepším složením… taveňáky mi nesmí přes práh. Ale ty to asi pitváš ještě daleko víc, jak já

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
23505
28.3.12 22:02
@omites píše:
@janine24 a ty máš něco kolem složení potravin vystudované nebo to máš jako koníčka?
Aby mi bylo rozuměno, já to taky studuji. Hledám v jogurtu modifikované škroby a tak. U termizovaných sýrů, ty z co nejlepším složením… taveňáky mi nesmí přes práh. Ale ty to asi pitváš ještě daleko víc, jak já

asi pitvám, mám pár kurzů, nějaké přednášky v čj i nj, oni jsou na to trošku přísnější než my… a německé standardy vůbec řeší spoustu věcí, které nám unikají… takže mě z toho vychází čestvý sýr s původem nebo určitá hodnota sušiny v tvrdém, nic mezi…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13141
28.3.12 22:18

@janine24
jaké kurzy jsi absolvovala v ČR. Fakt mě to zajímá.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
23505
28.3.12 22:26
@omites píše:
@janine24
jaké kurzy jsi absolvovala v ČR. Fakt mě to zajímá.

promiň, ale tohle nechci uveřejňovat, snad jen nutričně terapeutický pracovník a kurzy s tím spojené… zbytek mám alternativní a mimo ČR

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2271
28.3.12 22:37