Vodafone - tarif Odepiš

Napsat příspěvek
Velikost písma:
458
30.5.14 12:02

Nejsem žádný odborník na smlouvy. Jen mě zaráží že všichni stojí za firmou Vodafone a prostě se jim líbí takové chování a jednání. Tak fajn, dál na to není co říct. A to co ted udělala firma Vodafone může zopakovat dálší firma, protože všem se to líbí a je to vlastně v pořádku že?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
jezzz
30.5.14 12:06
@lednova.jita píše:
smůlu máš tak jako tak, ikdyby vás bylo já nevím kolik! Přečti si všeobecné a obchodní podmínky, kde je vlastně psáno, že to můžou měnit!!! :P
Mimochodem, tyhle všeobecné podmínky-s každým podpisem smlouvy stvrzuješ souhlas s jejich zněním. Četla si je, když jsi podepisovala??
ASi těžko, jinak bys věděla, že je tam tento odstavec:

1.1.4 Změna a informování o změně smluvních podmínek

Trochu méně arogance by z tvé strany neškodilo (nenarážím jen na tento příspěvek, ty smajlíky, co vkládáš jsou vyloženě výsměch, nemluvě o tom co píšeš…šlo by to určitě napsat i slušněni). Pokud má někdo tarix třeba 13 let, myslíš, že si bude pamatovat, co všechno bylo v podmínkách uvedeno?

Také mám Odepiš a za sebe bych řekla, že informace o několikanásobném zdražení jen prostřednictvím sms je buranství a nevážení si zákazníka.

• Citovat
  • Upravit
jezzz
30.5.14 12:15

@Terdul nejde o částku, ale o princip. Poslali jen sms.

Jinak ta cena pro někoho kdo skoro nevolá není podle mne zase tak hrozná, mám tento tarif jako druhé číslo a nechám jej mamce, která volá jen do Vodafone, takže na tom ve výsledku vydělá :-)

Ale oznámit to mohli slušněji, to navýšení v % je fakt hodně.

• Citovat
  • Upravit
101759
30.5.14 12:19
@kate02 píše:
Třeba proto, že když klienta naprdnou, půjde ke konkurenci… (Jak to spousta lidí udělá) Buď to zruší úplně nebo převedou číslo jinam… :nevim:

A o co jiného jim asi tak jde? Oni se potřebují tech ODEPIŠ zbavit…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26093
30.5.14 12:22
@j.a.n.i1 píše: