červenec 2009

Napsat příspěvek
Velikost písma:
3183
8.6.09 16:54
:-)

Holky moje zlatý, děkuju za palečky a za „plivanečky“ :lol:
Teď jsem akorát dorazila domů. Jsem totálně vyflusnutá… No, jen v rychlosti poreferuju: Matika je moje slabá stránka - už od začátku jsem si dnes jela alespoň pro čtyřku, kdybych neudělala pár fakt zbytečnejch chyb, tak bych si pískala s trojkou v kapse, ale…Měla jsem totálně vypatláno - většinu jsem vypočetla, ale vždycky mně tam chyběla nějaká blbost … Takže jsem si odnesla domů čtverec :pocitac: Na druhou stranu si říkám, že je to vlastně jedno, hlavně, že jsem to dala…Ale trochu jsem z toho zklamaná…Nu a z angliny jsem si odnesla krásnou dvoječku, na kterou jsem hrdá, páč to bylo fakt těžký - neměla jsem učivo pro prváky, ale komplet všechno, páč nejsem začátečník, takže jsem za dvoječku maximálně spokojená :-) Příští týden (16.6. a 18.6. mě čeká zbytek zkoušek…ale těch už se tolik nebojím, jako té matiky - z tý jsem měla fakt hrůzu :lol: )

Ještě jednou děkuju za podporu a kuju Zuzance za zprávičky!!! :huban:

Táááák, koukám, že už se k vám doneslo, že to byla opravdu Sonička :-) Tak Soničko, prdelko moje, ať to vše pokračuje v pořádku!!! :srdce: :huban:
katko , Kačenko držím moc palečky ať to vše dobře dopadne! Třeba budeš další maminka. Hlavně ať jste ty i miminko v pořádku!! :srdce:
Vítám Tě mezi námi Allisenko :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11966
8.6.09 16:59

Barčí, gratulka k úspěšně zvládnutým zkouškám, jsi holka šikovná!!!!!!!!§ a ze čtyřky si nic nedělej, hlavně, že si to zvládla!!!!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11966
8.6.09 17:03