Právní poradna pro odškodnění a náhradu škody
Mgr. Petr Novák
Prodavačka ani zakladatelce nechtěla svolit sdělit, co se přesně stalo, jenom vyhrožovala policií, zakladatelka ani nevěděla, z čeho je obviněná. Přitom viděla, že zakladatelka dva nákupy zaplatila.
@Oriseka příbuzná pracuje jako vedoucí v jednom velkém řetězci drogerie a říká, že kradou právě takové, do kterých bys to neřekla. A není to nepozornosti, děje se to opakovaně. Zaplatí pokutu a za pár týdnů je chytí zase s ukradenými věcmi. Ženské různého věku, velmi solidního vzezření i vystupování, matky s kočárky a pubertální děcka. Špinavý bezdomovci moc ne, ti vědí, že na ně se pověsí ochranka už u vchodu. Běžné vypadající ženská s dětma nezaujme na první pohled a má prostor pro krádeže.
To, že někdo vypadá na první pohled solidně a solventně, ještě neznamená, že to nemůže být zloděj recidivista.
@Anonymní píše: Více
a víš, že cizí kartou se nesmí platit.
@Oriseka píše: Více
Tak to je ten problém, nikdy jsi nepracovala v obchodě. Já taky v lidech nevidím zloděje, ale když slyším vyprávění lidí, kteří tohle řeší, nestačím se divit. Takže s tím úslovím bych se tak neoháněla.
Pokora nula. Obvyklé kopání nožičkou, jak jsou jiní zlí. Vážně tam stále někdo nevidí dalšího trolla?
@Kelsey1 píše: Více
Však se omluvila a zaplatila. Jako chápu i tu prodavačku, nemohla vědět, že to nemohl být úmysl.
Na druhou stranu jsme jenom lidi. Mě taky prohledával naštvaný sekuriťák, byl na mě fakt ostrý, ale nakonec se omluvil. A taky jsem s z toho ještě chvilku klepala, přitom o nic nešlo.