CK Horizont - naletěli jste také?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
4880
18.1.11 00:47

Takhle mi taky někdo volal. Vím, že spolužačka potřebovala vyplnit nějaký dotazník pro nějakou statistiku, ale byla to jiná CK. Ozvali se mi po tel. asi uuž z jiné CK po 3 měsících s tímto: Dobrý den, právě jste byla vylosovaná, a můžete vyhrát zájezd nebo slevu na nej, stačí jen, když příjdete na prezentaci s přítelem/manželem, která trvá asi hodinu…pak bude losování. Ta ženská měla uplně natěšený hlas, jakokdyby očekávala nějakou bůhvíjakou reakci..asi že půjdu štěstím do kolen :poblion: :roll: Tak sem se jí klidným hlasem zeptala odkud má moje číslo. Tak mi odpovděla, že prý sem vyplnovala dotazník (kam byste se chtěli podívat atd atd., kde pracuji bla bla), tak sem si vzpomněla.
A ona hned..a příjdete? Tak říkám, že přítel pracuje a nemá čas a já jsem ve škole. Tak mi začala nabízet jiné termíny. Pak se mi zeptala, jestli studuju denní, tak říkám že jo..a ona…ahaa..tam byla podmínka, že oba jste pracující. (spoluačka mi tehdá řekla, at tam nepíšu, že studuju).

To bylo asi ono ne? Když měli i podmínku pracujících, jinak by ze mně asi 40 tis nevymlátili. Jinak já se na tyto blbosti nenechám naletět. Už tento telefonát něčím zaváněl…ale mrzí mě, že lidi na to většinou skočí. Rodina hned..jó jed tam, přemlouvali mě, tak jsem jim řekla, ať se nad tím zamyslí a nejsou tak naivní, že zájezdy se po telefonu určitě nenabízejí jen tak…

To jsou ty podobné srance typu…nabízejí nějaké spotřební zboží s ukázkou u vás doma s tím, že vám řeknou, že třeba dostanete matraci za 5.000,– zdarma (těmto sem tel. ukončila hodně rychle) a po show u vás doma vám řeknou…když si koupíte polštář a peřinu za 20 táců, tak matrace je zdarma. :roll: :roll: Ten konec jsem si domyslela, ale scénář je podobný.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30309
18.1.11 07:44

Dnes na Ceskem rozhlasu bude pulhodinove povidani o vyse uvedene cestovce.Koho to zajima,najde si dobu vysilani-ja ji bohuzel nevim.