Reklama

Dítě je můj sen

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Štěpánka V.
Nováček 2 příspěvky 16.01.17 20:52
Dítě je můj sen

Ahoj je mi 17 let a již druhým rokem studuji zdravotnickou školu a mé další kroky budou směrovat na obor porodní asistentky. Ráda bych pomáhala co nejšetrněji matkám přivádět děti na svět s ohledem na její požadavky.
Asi rok už se nemohu dočkat až budu mít své dítě.
A až si budu jistá že budeme se svým partnerem schopni zaopatřit nás i děťátko co nejdříve by jsme si ho chtěli přivést na svět.
Od okolí slýchávám jen slova „ty jsi blázen, dítě je k ničemu“ a podobně ale ani odstrašující příklady porodních bolestí, nástřihu a poporodních bolestí nebo starostí o miminko mě od toho neodrazují.
Jaký názor na to máte vy? (Chtít dítě v tak mladém věku)
A kdy jste své první miminko měli vy? :)

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

Lady Bee
Ukecaná baba ;) 2205 příspěvků 16.01.17 20:56

Je fajn, že se těšíš na mimčo :palec: jsou to radosti i starosti, tudíž nejdřív poznej realitu běžného života a pak s chutí do toho :palec:

maminka2017 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.01.17 20:57
@Lady Bee píše:
Je fajn, že se těšíš na mimčo :palec: jsou to radosti i starosti, tudíž nejdřív poznej realitu běžného života a pak s chutí do toho :palec:

souhlasím, své první dítě jsem porodila v 19cti :)

vejilka
Závislačka 4358 příspěvků 16.01.17 20:58

Mě to tedy přijde brzy i kdybys otěhotněla v 18nácti :think: Já jsem tedy také mladá máma rodila jsem skoro ve 24letech, ale něco mám odpracováno, praxi taky, něco jsem si užila jako bezdětná a měli jsme svůj byt. Nevím jak na tom budeš ty abys měla s partnerem nějaké zázemí a hlavně peníze. Doporučuji ti si co nejvíce půjčovat nějaký hodně uřvaný mimina aby tě to trošku pustilo :D

Talitha
Extra třída :D 13347 příspěvků 16.01.17 21:01
@Štěpánka V. píše: