Jak oslovit "neznámého muže"

Napsat příspěvek
Velikost písma:
405
22.6.22 22:41

@Klopotkova myslela jsem to jen všeobecně..že to tady teď tak vypadá..jak jsem naletěla.. :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
22.6.22 22:45

Připomíná mi to mé období, chvíli po ukončení dlouholetého vztahu.
Jen tak z nudy jsem najela na amatéry, vlastně jen na diskuzi na tom serveru.
Abych mohla přispívat, musela jsem se regnout…No, během chvíle lavina zpráv od neznámých honimírů :D Do pošty mi přistál vzkaz od policajta, fotky v uniformě i bez :mrgreen:
Během chvíle jsem věděla, že je to jen kecal a že fotky sto pro nejsou jeho, ale protože jsem se nudila, hrála jsem s ním jeho hru.
Vypisoval, vrkal a ve finále se taky údajně stěhoval.. To už jsem nevydržela a napsala mu, že mu děkuju za zkrácení nudy a poradila mu, aby ze sebe příště nedělal pako.
Smazal profil :mrgreen: :mrgreen:

• Citovat
  • Upravit
10263
22.6.22 22:59

@sonnaaa Nedělej to. Máš v sobě příliš tu filmovou představu. Pokud to uděláš, budou na konci dva rozčarovaní lidé. On, protože si to nepřál, ty, protože on nebude reagovat, jak by sis představovala.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
743
22.6.22 23:07
@Premek_Orac píše:
@sonnaaa Nedělej to. Máš v sobě příliš tu filmovou představu. Pokud to uděláš, budou na konci dva rozčarovaní lidé. On, protože si to nepřál, ty, protože on nebude reagovat, jak by sis představovala.

Obávám se, že na konci nebudou dva rozčarovaní lidé, ale pouze jeden člověk a to zakladatelka.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
45739
22.6.22 23:09
@sonnaaa píše:
@Klopotkova myslela jsem to jen všeobecně..že to tady teď tak vypadá..jak jsem naletěla.. :palec:

Mohlas naletět jen ženáčovi, co se nudil :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6484
22.6.22 23:14
@Modra1 píše: