Malý tyran aneb tohle už se nedá vydržet

Máte zkušenost s Portál Malý tyran?

Přidejte zkušenost s Portál Malý tyran
Napsat příspěvek
Velikost písma:
817
2.2.18 11:59
@Anonymní píše:
Ve školce nejí nic - svačiny ani obědy. Když jí to učitelky nutily, z breku zvracela. Takže máme druhý oběd doma. Snažím se vařit její oblíbená jídla - má jich asi 5 a těch se držím + nějaké menší obměny.
Nepochybuju, že je chyba u mě. Trapně dodávám, že jsem učitelka na 2. stupni a nikdy jsem neměla problém, aby mě poslechla třída 30 drzých puberťáků a na svou dceru jsem krátká. :-(
Jinak je dcera ve všem normální, mluví od roka a půl, od 2 let ve větách, umí básničky, písničky, tancuje, když chce, sama se obleče a svleče, umí odemknout klíčem, pozná písmenka, napočítá do 15-20, má i překvapivě logické myšlení a chápe a sama vyvozuje různé souvislosti (třeba rodinné vztahy - bratranec, sestřenice, teta, prateta, babička - já sama s tím mám někdy problém a ona hned ví, kdo je manželka bráchy od dědy atd.)..nepřijde mi, že by byla s prominutím „blbá“. Ale samozřejmě psycholog nejsem. Jen srovnávám s jinými dětmi. Podle učitelek ve školce patří k nadprůměrně inteligentním, leč extrémně svéhlavým dětem. (mají svatou trpělivost nutno podotknout)
L+L+miminko

To zvracení není z pláče, aale na truc. Měli jsme takového školáka, že nejí ryby a tak dlouho seděl nad tím talířem s tím kouskem filé a navaloval si, až se poblil přímo do talíře…vyloženě si to vsugeroval avynutil. Toto bych asi řešila, jinak si může malá zadělat na dost zásadní zdravotní problémy…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30422
2.2.18 12:00
@Anonymní píše:
@AstraG Řezání všechno hodně hodně zhoršuje. Když jsem ji jednou seřezala, protože si schválně roztrhla tričko, měla nejdříve amok, kdy se několik hodin válela po zemi a křičela, zvracela, dusila se a následoval psychický blok, že vůbec nemluvila celý zbytek dne a nechtěla, abych na ni sahala. Už ji nebiju, maximálně plácnu přes ruku nebo zadek lehce, ale výprask už ne.