Máme // - červen 2012

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Velikost písma:
1740
27.6.12 07:15

@Daniii Tak kalkulačka ukázala 4. týden a 2. den… Takže se to počítá od začátku cyklu. Asi :D

• načítám...
11381
27.6.12 07:37
@kaczule1 píše:
@Daniii Děkuji, modlím se ať je všechno v pořádku :roll:

Určitě bude! ;) :kytka:

• načítám...
11381
27.6.12 07:38
@Fufik píše:
@Daniii Tak kalkulačka ukázala 4. týden a 2. den… Takže se to počítá od začátku cyklu. Asi :D

Jojo od toho prvního dne ms. Takže vlastně ti to započítá do těhotenství i těch cca 14 dní kdy vlastně těhotná ještě nejsi. Ale počítá se to tak.
Takže teď jsi 4+2tt neboli v 5.týdnu :D

• načítám...
4107
27.6.12 08:31
@hmonika píše:
Dneska me obzvlast boli v podbrisku a kdyz jdu na malou, tak me to trochu pali. Nemate nekdo zkusenosti? Mam dneska treti nocni a uz se nemuzu dockat az bude rano. Pracuju jako zdr. sestra na chirurgii a na nocni jsme tu po jedny, tak se porad bojim, aby se neco nedelo a ja se nemusela s nikym tahat :|

To řeším taky. Dělám ústavu soc. péče (koupání, přebalování..). Na noční jsme jedna :roll: Zítra mám zrovna noční tak doufám že to bude v pohodě.

• načítám...
4107
27.6.12 08:37

když se na netu koukám na různé stránky o vývoji plodu tak na každé jsou jiné roměry miminka, jsou tam rozdíly i 0,5 cm v 7. tt
zamilovala jsem se to téhle stránky :) http://www.bonella.cz/…tenstvi.html Zrovna jsme v 34 dni od oplodnění

• načítám...
4107
27.6.12 09:05

Holky mě dneska blbě :poblion: :roll: Je to den co den horší a horší.
Můj vtipnej manžel mi slíbil k svátku (v sobotu) nový pěkný kyblíček. To je hodnej taťka :cert:

• načítám...
2848
27.6.12 09:42
@socina píše:
Holky mě dneska blbě :poblion: :roll: Je to den co den horší a horší.
Můj vtipnej manžel mi slíbil k svátku (v sobotu) nový pěkný kyblíček. To je hodnej taťka :cert:

hodnej tatka :-)

• načítám...
2282
27.6.12 10:20