Manžel se cítí na vedlejší koleji

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.09.19 13:35
Manžel se cítí na vedlejší koleji

Dobrý den, poraďte prosím, jak byste řešili mojí situaci. A prosím neodsuzujte mě. S mužem jsme už 16 let, máme 2 malé děti - 4 a 2 roky. Já jsem doma na mateřské a přivydělávám si prací doma (cca 4h týdně), muž pracuje jako manažer, vydělává slušné peníze, je často pryč. O víkendu a volné dny chodí na stavbu, již třetím rokem stavíme svépomocí dům. Partnerská krize prakticky začala od druhého roku stavby. Muž je často pryč, já se starám o děti, domácnost. Víkendy trávíme prakticky všechny na stavbě, kde je chalupa a trávím čas s tchýní, která pomáhá s dětmi, bohužel nemáme dobrý vztah. Od druhého těhotenství trpím na výkyvy nálad a mám těžší průběh PMS. Když jsem přestala kojit, chvíli to bylo dobré a pak opět výkyvy. Dva týdny mám dobrou náladu, funguju v pohodě, poté je to horší. Jsem naštvaná, občas protivná na manžela i děti. Vím to o sobě a snažím se s tím něco dělat. Snažím se trávit čas s lidmi, kteří jsou pozitivní, sportuji, chodíme ven, plánuji program… S mužem jsme před dětmi fungovali tak, že o víkendech jsme navštěvovali různé akce, bavili se s přáteli, hodně jsme jezdili na výlety a já hodně pracovala. K hlavnímu zaměstnání jsem ještě pracovala s domova, v sezóně jsem pracovala kromě spánku nonstop třeba 3 týdny i o víkendech. Když to vidím zpětně, vůbec jsem v tu dobu nežila. Nyní fungujeme s mužem dle mého celkem jako normální rodina, ačkoliv on se cítí na vedlejší koleji. Spíme spolu 1-2× týdně, dáváme si pusu, ale nic vřelejšího z obou stran není, což muže (i mě) trápí. Komunikace je taktéž stereotypní o dětech, o jídle, co jsme dělali a konec. Večer spolu sedíme u TV, já skládám prádlo nebo uklízím nádobí. Nicméně jsme jako dva spolubydlící. Vedle muže se cítím nedoceněná, nepochválí mě, nepohla