Poradna dětského psychologa
PhDr. Václav Mertin
@Anonymní píše:
@Lendeš školka byla do poslední chvíle pro nástup do školy. Ale na začátku března jsem si byla pro papír do PPP a máme tam doporučení k odkladu kvůli vysoké nemocnosti. Což je podle školky jediný důvod.
Pokud vy se nemůžete dohodnout a školka jiný důvod nevidí, tak bych názor školky brala jako argument ve prospěch nástupu. Vy se nedohodnete, názor PPP nemáte, názor školky jo. Nemocnost bych zohledňovala jen pokud by to doporučil pediatr.
@Lendeš jsem učitelka a syn je dítě, kterému bych u zápisu okamžitě doporučila odklad.
Je šikovný, o tom žádná. Jak jsem psala, zvládl by to, ale bylo by za tím hodně práce. Přijde mi to zbytečné. Jednu dobu mě muž nahlodal. Ale prostě to na to není. Já jsem typ, co se nerad hádá a často raději ustoupím, nebo se snažím najít kompromis, ale tentokrát to na to není a kompromis nejde.
Nemocnost je významná (chyběl celý říjen, půl listopadu, celý prosinec a půlku ledna). Pediatr kvůli nemocnosti je jednoznačně pro odklad. Už jsme řešili loni.
Ale manžel mi řekl, že není problém, abych doucila, když bude chybět.
@Anonymní píše:
@Tojsemja3 já psala, že to je kravina
Já si jsem jistá, že chci pro něj odklad. Manžel si je jistý, že nemá mít odklad. Patová situace. No a tím jak je karanténa, je víc času a prostoru to řešit. V březnu jsem ho měla už zpracovaného, začala karanténa, jsme doma na HO, manžel syna víc sleduje a ukazuje mi, jak je šikovný a jaké dělá pokroky. Je šikovný, dělá pokroky, ale prostě na školu to nestačí. On by ji zvládl, ale za rok to bude méně práce.
Naprostý souhlas.
Já jsem speciální pedagog a mám červencové děti. Kluk měl odklad a na vzdor školky a školy při zápisu odklad dostal. I přesto, že v pěti letech četl, ale nikdy jsem odkladu nelitovala.