Testy DNA v rodině

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Anonymní
4.11.24 22:38

Švagr, věk 42, švagrová od něj starší, přesný věk tady nenapíšu, protože soutěžila na Miss ČR za éry pana Zapletala a nechci o ní uvést cokoliv osobního.
Mají 3 děti, nejstarší holka má 17, mladší 5 a syn 14. Švagr si stěžoval, že by chtěl víc peněz, on pracuje jako konstruktér, je inženýr, má vystudovanou ČVUT stejně, jako bratranec (syn tety gynekoložky), o víkendu na obědě u králů tvrdil, že dohromady se švagrovou vydělají 100 000 měsíčně, že je to nic moc vzhledem k tomu, že mají 3 děti, hypotéku na bungalov na krku ještě na několik let, nevím, kolik platí.
Jejich bungalov má menší kuchyni, velký obývák, ložnici, dva dětské pokoje a pracovnu.
Mladší dcera spí ještě s nimi v ložnici, starší sourozenci ji k sobě do pokoje nechtějí, tak přemýšlí, co s tím, že z pracovny bude muset být další dětský pokojík. Švagr třetí dítě nechtěl, protože mu stačila už holka a kluk, kdyby věděl, ze holka možná není jeho.

• Citovat
  • Upravit
76843
4.11.24 22:52
@Anonymní píše: Více

no vidíš, tak si holku vezmete k vám domů, a vyřešeno :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
41209
5.11.24 06:01
@stinga píše: Více

jj, Urozený by asi chtěl domů nějaké hezké dítko po matce a chytré po něm :think: tak se rozhlíží po okolí :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
53190
5.11.24 06:47

Normálně holce zašťourej v nose, Urozenému taky, pošli to na testy a rovnou si požádej o svěření holky do své péče - když už umí číst a psát, tak jí můžete sehnat brigádku a všechno bude zalité sluncem :lol: :lol: Hele ženo, já vím, že ti to asi nikdo nevydá, ale lépe bys dělala, kdybys tyhle bláboly psala do šuplíku. Tady už ti to stejně nikdo nežere.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
53190
5.11.24 06:47