Zoufalá samota

Napsat příspěvek
Velikost písma:
21111
25.10.17 13:17
@káťa píše:
Nevím, kdes tohle sebral… Člověk většinou vyměňuje partnery do doby, než natrefí na člověka, se kterým je mu dlouhodobě hezky…
Někomu se to poštěstí už s prvním partnerem, někomu s druhým, někomu třeba vůbec (dost často z důvodu, že se rozhodne vydržet to s tím, se kterým mu hezky není - bohužel druhý život na opravu už mu nikdo nedá).

Jenže většina lidí opakuje stále stejné chyby.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
káťa
25.10.17 13:17
@zoidberg píše:
Káťo, oni jsou manželé, takže vznikla rodinná domácnost. Nehledě na vlastnictví nebo trvalý pobyt, on má právo v tom bytě bydlet ze zákona, žádný ústní souhlas. Toto právo mu zaniká pouze ukončením manželství.

Nehádám se, nejsem odborník na tuto oblast práva. Takže jemu zanikne právo tam bydlet nabytím právní moci rozsudku o ukončení manželství???

• Citovat
  • Upravit
17306
25.10.17 13:21
@káťa píše:
Předpokládám, že manžel žádný smluvní ani právní vztah k bytu nemá, bydlí tam pouze na základě tvého ústního souhlasu. Asi bych to probrala s právníkem, žádné náhradní ubytování mu shánět nemusíš, to je blbost. Nemá tam ani trvalé bydliště, nic…poradila bych se s právníkem, ale bude to těžké, pokud bude fyzicky odmítat byt opustit…

Musí a to doslova po všech stránkách obdobné bydlení s bydlením dosavadním

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17306
25.10.17 13:26
@káťa píše:
Nehádám se, nejsem odborník na tuto oblast práva. Takže jemu zanikne právo tam bydlet nabytím právní moci rozsudku o ukončení manželství???

Přesně tak, úžasná výhoda manželství. Také zaniká smrtí jednoho z manželů.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
káťa
25.10.17 13:27
@zoidberg píše:
Přesně tak, úžasná výhoda manželství. Také zaniká smrtí jednoho z manželů.

A v minulém příspěvku píšeš, že ona mu musí poté zajistit podobné bydlení. Na základě čeho??? On přišel s nějakými svými věcmi, s těmi věcmi také odejde, ne???

• Citovat
  • Upravit
17306
25.10.17 13:43