Alespoň jsem zaměstnanec, ne jako ty

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.01.19 22:29
"aspoň jsem zaměstnanec, ne jako ty"

Ahoj, mám 3 lety vztah, s přítelem jsme se chytli teď večer, zapomněl mě říct, že jsem zapomněla odeslat nájem, že mu volala majitelka bytu. Já tam příkaz dávala už 9.1.,ale peníze neodesly, to je jedno.
Tak jsem mu řekla, že mi to mohl říct hned, když mi volala v pátek. Začal na mě křičet, že ať uznam chybu, že v životě nedostanu v práci prémie, jak jsem tvrdohlava, ale že je vlastně ani dostat nemůžu, když dělám jen na DPP.

Úplně mi vhrkly slzy do očí. Ano, studuji vs, tak mám narozdil od něj jen dpp, ale dělám učitelku němčiny. 8) 8o

Prostě mě mrzí, jak tohle vůbec může říct a ponizit mě? I když to bylo v afektu. Tu moji práci ale shazuje celkove. On je ekonom, je vše.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »
Reakce:
Hroznej puberťák
Kelišová 6152 příspěvků 21.01.19 22:31
@Anonymní píše:
Ahoj, mám 3 lety vztah, s přítelem jsme se chytli teď večer, zapomněl mě říct, že jsem zapomněla odeslat nájem, že mu volala majitelka bytu. Já tam příkaz dávala už 9.1.,ale peníze neodesly, to je jedno.
Tak jsem mu řekla, že mi to mohl říct hned, když mi volala v pátek. Začal na mě křičet, že ať uznam chybu, že v životě nedostanu v práci prémie, jak jsem tvrdohlava, ale že je vlastně ani dostat nemůžu, když dělám jen na DPP.

Úplně mi vhrkly slzy do očí. Ano, studuji vs, tak mám narozdil od něj jen dpp, ale dělám učitelku němčiny. 8) 8o

Prostě mě mrzí, jak tohle vůbec může říct a ponizit mě? I když to bylo v afektu. Tu moji práci ale shazuje celkove. On je ekonom, je vše.

A s někým takovým jsi zhruba proč? :roll:

KimL
Ukecaná baba ;) 1337 příspěvků 21.01.19 22:32