Jsou Norové normální?

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Velikost písma:
26842
19.5.15 13:05

@pe-terka No neco na tom je, neco malo taky…ono dneska uz fakt nevis..
A je fakt, ze si rozhodne manipuluji s kazdym jak chteji a ze tohle dokazi jen nemci a ja to musim vedet, tato vlastnot jim dodnes nezmizela ;) ;) ;).U hodne z nich bohuzel.. ;)

• načítám...
26842
19.5.15 13:11

Pardon vlastnost ;)

• načítám...
26842
19.5.15 15:43

Jezisi a tohle uz jste videli, ted nahodou jsme to nasla :roll:

Anonymní

26.01.15 12:53
Vezme mi sociálka dítě…???
Zdravím všechny milující rodiče :( Založením tohoto téma reaguji na přečtení článku na FB (převzato z rodina.cz) a jistě pochopíte anonymitu. O nás: jsme milující rodiče dvou dětí, dívky a chlapce. Žijeme v rodinném domě se zahradou, kde pěstujeme zeleninu, chováme zvířata a nemáme dluhy. Děti jsou očkované (aby mohly do MŠ…), až půjdu do práce (mám Mgr. titul, muž pracuje jako dělník v jedné firmě). A teď k věci…V článku, který jsem si přečetla, byl popsán příběh, který se odehrál v tomto měsíci: Právě jsem zažila šok. Juvenilní justice začíná naplno řádit i v ČR. Právě jsem zjistila, že koupání vlastního dítěte jiného pohlaví, utírání ho, prdění mu na bříško a mazlení se s ním je protizákonné…
Zkopíruji jsem odkazy a výcucy z aktuálního článku. Je nám z toho zle…

http://www. rodina. cz/…17989219.htm
20.1.2015 22:36:52 Marta

• načítám...
26842
19.5.15 15:44

Ve vyhledavaci najdete pod nazvemn..Vezme mi socialka dite, co tam ta pani pise o pripadu podobnemu Norsku uz v cr 8o

• načítám...
66815
19.5.15 16:49
@pomenkova píše:
Jezisi a tohle uz jste videli, ted nahodou jsme to nasla :roll:

Anonymní

26.01.15 12:53
Vezme mi sociálka dítě…???