Manžel je narcis

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Velikost písma:
5636
12.4.16 12:30
@Dája999 píše:
@Veveří to je šílený, čím sis prošla… já moc nemám odvahu nálepkovat diagnozami, nejsem odborník - mám pro ně osobní spec. výraz NEJDOSEBEZAHLEDĚNĚJŠÍ..
doufám, že je už lépe :kytka:

Dekuju, uz je mnohem lip. Bylo toho vic, ale to by si spousta lidi myslela, ze si to vymyslim. Kazdopadne, ted uz zkouma jeho povahove rysy pani, co me od toho vseho osvobodila :mrgreen: Na 100% to s nim nema lehke.

• načítám...
1051
19.4.16 20:59

@Hanney můžu se zeptat, ty jsís takovým člověkě žila? Napsala jsi to výstižně.

• načítám...
1051
19.4.16 21:12

@andelka83 Ahoj, deldičné to není, je to o tom jestli děti v tomto prostředí vyrůstají. Takový otec dítětem manipuluje a to samo ani nemůže pojmout, že je manipulované a pokud v tom vyrůstá, neví, že to můźe být jinak a tyto vzorce přebírá.
Například můj manžel přesvědčil syna, že když mu chci ošetřit aft, tak mu chci ublížit, že jsem necitelná gestapačka, ten předemnou začal utíkat a tatínek se sním schoval před tou bláznivou a hysterickou matkou v ložnici a čekali až mě to přejde, protože jsem zoufale brečela. Nebo jindy stál tatínek, za ním děti a manžel na mě řval, že dům je jeho, děti jsou jeho, že mě vyhodí kdykoliv na ulici, že mám táhnout, já úplně zoufalá, syn se mimsmál do obličeje a mrkal na mě a manžel to završil, že na mě zavolá policajty, ať mě odvezou, že patřím do blázince. Prosila jsem ho, ať je zavolá, když se tak chová, nezavolal.
Nemechte to ty, které s takovým člověkem žijete zajít tak daleko. Mé děti mi místo mami sem tam řekli služko, dcera mě bila. Ať ten chlap slibuje cokoliv, nikdy se nezmění, ani když se vrátite, bude to ještě horší, bude se vám mstít.

• načítám...
32924
19.4.16 21:25

@zuzkamar tak tohle je masakr.