Manželka chce svůj byt

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1079
26.5.20 17:12
@Anonymní píše:
Pokud to bude polehcujici okolnost, tak to neresime 14 let, ale mozna tak pet :mrgreen:Ja to na ni stejne budu muset prepsat i kdyz si koupi byt, mame 3 deti, z toho 2 ma ona z prvniho manzelstvi. Jejich otec nefunguje a pro kluky jsem tata ja, kdyz se zitra zabijem s manzelkou v aute, tak klukum zbyde po ni hypo na kterou nebudou mít (jeste studuji) a budou z nich bezdomovci.

To nemusis resit prepisem nemovitosti na ni. Pravoplatny dedic je tvoje dite, muzes zavet rozsirit i o jeji deti. Pripadne muzete zkusit vyresit, jestli bys je nemohl osvojit, pokud o ne biootec nestoji.

Příspěvek upraven 26.05.20 v 17:18

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Silverine247
26.5.20 17:17
@Keyllah píše:
Myslíš? tak já ti dám schválně jeden hypotetický příklad, ju?
K narozeninám před 15 lety dostala manželka zakladatele od svých rodičů dárek 5.000kč (tedy mimo sjm). Koupila za to řekněme myčku, která je nyní vestavěná a nejde jen tak odmontovat, prostě by tam zůstala. Kolik myslíš, že by jako vyrovnání v případě rozvodu dostala?
a) 5000
b) nebo by se nechala opotřebovaná myčka k dnešnímu dni ohodnotit a dostala by tuto cenu? a jaká myslíš, že by to byla cena?
c) nějaká úplně jiná cifraA kdyby chlap u rozvodu prohlásil, že to není pravda, že ta myčka se kupovala ze sjm, co myslíš, že by se stalo? Víš, ty seš moc hodnej a vidíš to strašně jednoduše, ale v případě rozvodu, kdy dojde na lámání chleba, jak na vše nemáš papír, je vymalováno…

A tu myčku opotreboval kdo? :lol: Vy tu někteří píšete o zhodnocování jeho domu jak kdyby ona z toho neměla žádné výhody. Vždyť tam 15 let bydlela, za tu dobu už mohla mít přes půl hypotéky na vlastní bydlení splacenou, kdyby chtěla mít vlastní investice. Vážně by do toho někdo normální šel se takhle obětovat 15 let, že by jen sypala a sypala a nic z toho? A najednou už přepsání půlky baráku nestačí? :think:

• Citovat
  • Upravit
41603
26.5.20 17:20