Nevlastní syn a společná dcera

Napsat příspěvek
Velikost písma:
4697
7.1.17 09:33

https://www.emimino.cz/…noce-271443/ nejsi to ty? :think: :think: je mi toto téma nějáké moc povědomé

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6509
7.1.17 09:47

Moje starší má 7, mladší 2,5 roku. Vztah mají hezký, ale dost podobný tomu vašemu ;) Chápu, že toho máš ze situace v rodině dost, ale tu everzi přenášíš na kluka, dcera ROZTOMILE PLOSÍ a on BLBĚ KOUKÁ :roll: :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1
7.1.17 09:52

hm...

Milé diskutérky, milí diskutéři,
jsem tu nováček a teprve se rozhlížím. Zaujal mě tento příspěvek - no, je to situace opravdu svízelná, když tomu dám mírné pojmenování. Ale ten nápad vypsat se z toho, je jedinečný a doporučuji ho každému, kdo se dostane nějakým způsobem na dno. Je to úžasná terapie, kde si napíšete co chcete (i ty zdánlivě největší bláboly) - a trochu se Vám uleví. Když to budete dělat pokaždé, tak časem zjistíte, že Vás to bude bavit a dokonce si to psaní tak oblíbíte, že se k němu „schováte“ pokaždé, když projdete podobnou situací. Vím o čem mluvím - já jsem to dopracoval až k desáté vydané knížce (takže Vám to může kromě úlevy a potěšení přinést i nějakou korunu do Vašeho rozpočtu) :D
Váš Stanlery

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
7.1.17 13:49