Pondělní stávka

Napsat příspěvek
Velikost písma:
12658
12.6.11 10:39

mmonica ja mam pocit ze ono pokial clovek nezazije , nepochopi,
bola som s odborarmi na protestoch ked sa vdaka vlade stala z mojho rodneho mesta hladova dolina.. ked ludia nemali za co kupovat detom jedlo ..
ja sama som bola este studentka na strednej ale uz vtedy som dokazala pochopit co to je ..
mozno by aleachimka kludne zrazila aj mna , a nepustila zachranku , vobec by ju nezaujimalo preco tam ti ludia su ..
opakujem ze nie som za blokovanie hlavnych tahov v prahe a brne ale zacinam mat pocit ze ludia ktori sa maju dobre sa nedokazu a nechcu pozriet na to ze niekto sa tak nema a ze taky clovek potrebuje pomoc.. pomoc v tom co robit, tu odborari poskytuju .. aby bolo jasne moj otec je predseda OZ v detve , organizoval hromadu strajkov, nie za seba, za ludi .. bez toho by hromada ludi nikdy nedostala svoje peniaze ktore si odpracovali .. aj jeho by rada presla autom ?? chjo je mi z toho smutno .. :nevim: :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15319
12.6.11 10:41
pata308 píše:
nelisa su aj ludia ktory byvaju dost blizko aby tam mohli dojst peso, takze sluzby sa djau vymenit.. :-)))
a k lekarovi sa mozno dostanes aj po nejakych mensich cestach , nehovoriac o tom ze im to asi aj tak zakazal sud a teda sa to posunie na iny termin ;-))

Vyměnit se dají služby těm, kteří jsou navzájem v hojném počtu zastupitelní, aby v dosahu bydlel dostatečný počet lidí. Pokud stávkovat, tak netřeba tak megalomansky, že zablokují cesty. Ženou to do extrému na úkor jiných. Ale přece má svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého.

K lékaři se bohužel nedostanu (možná ani lékař do své ordinace), Brno bude určitě zablokované hodně a tam, kudy bych jela, tak stopro. Spoléhám tedy na soudní zákaz :pankac: , což zase nadzvedne manžela, který má být následující dny pracovně v Praze. :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
aleachimka
12.6.11 10:42