Teror od učitelů

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Velikost písma:
Ou
24138
27.1.22 16:13
@eva valoi píše:
@Ou Ano, já jsem jí také napsala, jaký lze zvolit postup. Ale osobně se vždycky snažím těm žákům věřit, aby hned neměli pocit, že je nikdo nebere vážně. Jak to je/není se nakonec stejně vždycky ukáže.

hele základka a soukromá střední jsou docela odlišné ekosystémy. Včetně toho, že pozice moci je rozostřenější.

Bezpečné klima a respekt na té škole evidentntě není úplně dotažen do udržitelného stavu.

Ale jsem si celkem jistá, že to není gang neúspěšných 4 co si vybídá nadané žáky a vedení za ním stojí.

• načítám...
66815
27.1.22 16:14

Reditel muze zamestnat jako ucitele cloveka bez pozadovane kvalifikace s podminkou, ze si musi dodelat vzdelani. Takze jo, kde je nouze, pracuji bc. a zaroven studuji mgr. Na vip skole bude ta pravdepodobnost nizsi

• načítám...
10971
27.1.22 16:19

Ja se reálně přiznávám, že polovině textu nerozumím? Jsem jediná?

Zakladatelce: nemáš ještě ani maturitu, tudíž neřeš jeho Bc. a BP. O tom zatím vůbec nevíš, co to obnáší. Asi tak jak on, když se plete do něčeho, čemu nerozumí, každopádně i tak je ve výhodě. Takže s nim nebojuj.

Otázka je, jak se vy, těch co se ten útlak týká chová. Že si bere kapacita na projekt ty nejlepší je pochopitelné a ty se kdykoliv můžeš zeptat, zda se můžeš přidat alespoň jako pozorovatel.
Jestli se stavíte na zadní a jde to z vás cítit na 6 metrů, tak celkem rozumím tomu povýšenému chování, tím ovšem netvrdím, že to schvaluji.
Co se týká tělocviku, tak jsem na straně učitele. Buď ať ti úlevy vyjednaji rodiče, na základě lékařské konzultace a zprávy, nebo prostě cvičit, co jako jiného? Žádná zpráva, žádné úlevy, cvicis, to je logické, být učitelem, tak chci rovněž výkon.
A co ta chemie? Však ta ti jde. Každopádně opravdu moc nerozumí, co je problém.