Teror od učitelů

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Velikost písma:
6484
27.1.22 21:59
@Kipa22 píše:
Ono pokud se učitel chová jako zamindrákovaný deb.il, tak pisatelku chápu, že ho má plné zuby. Kdo tady z vás zažil učitele, který se po vás vozí? Já to zažila. Jsem kliďas a s každým vyjdu a přesto jsem v jednu chvíli toho měla tak dost, že jsem byla připravená dát učitelce do huby. Byla to neskutečná kr. áva, která se bavila šikanou mé osoby. Naštěstí pochopila, že přestřelila a v posledním okamžiku se stáhla. Takže já pisatelku úplně chápu. Je to hodně nepříjemné.

hele já to taky chápu, ale z toho prvního příspěvku prostě nemám pocit, že by jím (učitelem) byla nějak týraná, ale tak může to tak být. A potom mi prostě přijde nevhodné takto shazovat BP, když o tom moc neví :nevim:

• načítám...
10971
27.1.22 22:01
@Anonymní píše:
@Trojlístek tak se pokochejte… :P a já vás toho chtěla naivně ušetřit

Přestaň s tím. Přestaň si stěžovat a začni pracovat sama na sobě. Tvůj vzorek mi úplně bohatě stačí k tomu, abych si to celé reálně představila.

• načítám...
Anonymní
27.1.22 22:10

@Trojlístek můj vzorek byly dojnice ;) to není tak špatná společnost. Volit mezi nimi a osmáky, vedou na celé čáře

• Upravit
2324
27.1.22 22:16

PORG?

• načítám...
66815
27.1.22 22:18

.

• načítám...
SAJ
17073
27.1.22 22:25
@Anonymní píše:
@Trojlístek můj vzorek byly dojnice ;) to není tak špatná společnost. Volit mezi nimi a osmáky, vedou na celé čáře

Dojnice jsou, byly a budou skot, ale leckterému osmákovi z toho nakonec podaří vyrůst. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Krávy jsou super, je fajn, ze jsi pyšná na práci, na které ses podílela, i když jen jako pomocná síla - neshazuj proto práci ostatních. Chápeš, že jsi pro dospělého jako ten osmák pro tebe?

Ale teď vážně, víš, že kravooká bylo lichotivé přízvisko řeckých bohyň? :D Vždycky mě to fascinovalo…

• načítám...
10971
27.1.22 22:25
@Anonymní píše: