Čerstvé snažilky

Napsat příspěvek
Velikost písma:
12663
6.5.07 13:00

A ty už si byla na nějakých vyšetřeních? Já bych taky chtěla vědět, jestli je u nás vše ok, ale zas se snažíme krátce, tak asi netřeba to hrotit, co? Ale jinak to s tím časem máme taky pěkně blbý… Já studuju dvě školy a chodím do práce a muž je v práci od rána do večera a večer je mrtvej a hned usne :cry:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12663
6.5.07 13:02
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
48
6.5.07 13:11

ne ještě jsem t onečetla.diky.no ja taky k praci ještě studuju a přítel pracuje fakt non stop celej den..takže je pak mrtvej…je to těžký..já právě taky na žádných extra vyšetřeních nebyla..ale na to je moc brzy…to až tak po roce snažení.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
447
8.5.07 18:13

Evi, Quinny Buzz je taky moooc pěknej :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
447
8.5.07 18:14

evi a co studuješ?(smím-li se ptát) :?:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
48
10.5.07 12:51

uměnovědné studium :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
447
12.5.07 17:31

juj, vůbec netušim, co si pod tím představit :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2
5.7.07 20:48

Jen tak zlouším :)

Ahojky, promiňte, ale chci si vyzkoušet jak si vložit křivku z FF sem do diskuze, tak jsem si zatím vyhlédla tuhle nerozjetou, abych moc neotravovala :D http://www.fertilityfriend.com/home/1a7802

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2081
9.7.07 11:04

Ahoj holky, prominte ze rusim, ale jsem cerstva snazilka(3 mesice) a v sobotu mi doktor rekl, ze mam moc nizkou delozni sliznici (2 mm) a ze mi nedorusta a mam s pomoci BT zjistit jestli mam ovulaci. Brala jsem 10 let antikoncepci - muze to byt z toho a PROBOHA UPRAVI SE TO ???!!! Dik.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5074
24.7.07 11:01

Čerstá snažilka