Je to normální i u jiných povolání?

Anonymní
18.6.25 17:48

Je to normální i u jiných povolání?

Ahoj ve spolek. Po dětech jsem se vrátila do práce. Vrátila do povolání, změnila obor, změnila místo, protože jsme se stěhovali, tak bohužel jsem už nemohla nastoupit na původní. Povoláním jsem lékařka, až doklepu dva roky na personálně zcela zdevastované interně (panebože, kdybych tak měla ponětí, do čeho lezu), měla bych zmizet do komplementu. Po dnešku jsem zralá na Chocholouška, i když nejen po dnešku a tak mě napadlo, jestli je i v jiných povoláních normální zdravotnický folkloreček, jako ponižování, řvaní, množství práce, které objektivně nejde stihnout(kvůli tomu jsem se dnes s primářkou chytla), každodenní konflikty, pláč, protivné chování ze všech stran, nejhůře však obvykle od přímého nadřízeného. Můj švagr tvrdí, že v jiných povoláních neexistuje, že by na vás někdo řval jak na malého haranta, že už je to dnes nepřípustné chování, já jsem na to zvyklá od vysoké školy. Z práce jsem opravdu psychicky vyšťavená, drží mě pouze vidina jasného konce a odchodu do lepšího prostředí, ale občas i tak mi t někdy přijde nekonečný, hledám jiná místa, ale přijdu si pak jako budižkničemu, co nic kromě medicíny neumí, šla bych asi do Kauflandu a moje deprese se prohlubuje. Každý den mě přepadá zoufalství a přemýšlím, jak si ulevit. Opravdu každý den pláču, někdy hodiny. Už mě napadalo se z toho vypisovat, ale nesnáším psaní na mobilu a k počítači doma moc nemám přístup (nemůžu se před dětmi zavřít na půl hodiny do pracovny, je jim 3 a 4, ani na to nemám čas) Založit si blog asi nepřipadá v úvahu :think:. V noci se budím hrůzou, nedokážu přepnout na mode Jsem doma. Měním se. Po půl roce je ze mě jiný člověk. Nechci, ale je to adaptace, abych vůbec přežila. Napsat si antidepresiva beru až jako poslední možnost. Čili abych to shrnula, jak přežít náročnou práci ve vysoce toxickém prostředí bez toho, aniž bych skončila v blázinci nebo v lochu.

• Citovat
  • Upravit