Normální těhotnění :-)

Napsat příspěvek
Velikost písma:
663
26.3.13 21:20

Já myslim, že jak to poslední dobou vylejzá na povrch ty skandály s nekvalitníma potravinama, tak by těhotná neměly nejspíš pro jistotu jíst vůbec :jazyk: :lol: :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12691
26.3.13 21:25

@LadyAndy jako je fakt, že se snažím nekupovat polský věci. Je to fakt šílený. A pokud možno, tak nakupovat v německu nebo v rakousku. Etikety zkoumám kvůli tomu polsku

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
663
26.3.13 21:40

@Tůmička To mi povídej, já jsem teď taky jak magor v krámě :jazyk: u všeho sleduju z jaký je to země (a když je tam vyrobeno v EU to je nejlepší :zed: ) a pak taky studuju ve složení umělý sladidla a nekupuju nic s aspartamem a takovejma mňaminama :poblion: snažila jsem se tomu vyhýbat i dřív, ale teď si na to dávám echt pozor- když už je ve všem tolik chemie a čeho všeho tak aspoň něčemu se vyhnout… :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12691
26.3.13 21:47

@LadyAndy je to šílený, kolik musíš hlídat věcí..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
610
26.3.13 22:35

Tak to jsem asi nepoctivá těhule pač já nečučím na nic… :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12691
26.3.13 22:38

@Zezulína já na to koukám už dlouho… to jsem ještě těhu nebyla. Ale to polský jídlo a všechno je fakt svinstvo. Místo vanilky ve zmrzlině přípravek na vši, místo soli posypová sůl, všechno vyhnaný steroidama, hormonama, jogurty plný éček atd atd.. ty polský věci opravdu nekupovat.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
610
26.3.13 22:42

@Tůmička tak ty ani nekupuju…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26716
27.3.13 08:15