Jsme popelnice Evropy - nekvalitní jídlo

• Fotoalbum (8)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
3270
29.2.12 06:38

s tím králíkem jsi mi připoměla jak jsem koupila vejce v Peny.Milá vejce na sobě měla etiketu přes půl plata „česká drůbež“Takže jsem je koupila a doma studuju podrobněji…a vystudovala jsem že se jedná o vejce původem z Německa!!!(až!!) :cert: a že teda jsou od slepic z těch zvětšených klecí..to je sice fajn,ale vozit takovou základní potravinu jako jsou vejce až z Německa?No chápete to?My Češi kterž jsme měli svoje prasata,krávy tím pádem vepřové hovězí,mlíko vejce…doprčic kam až jsme to dopracovali že toto musíme dovážet?Naše dobré a myslím si že i v době komunismu dobře fungující zemědělství jsme zničili a ted jsme závislí na dovozu základních potravin?Jak se to mohlo stát?Jak to ty naše vlády mohly dopustit? :cert: Napřed se domácí produkce zničila a ted se zas za drahé peníze obnovuje.Bože to mám vztek!! :jazyk:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3270
29.2.12 06:45

S prominutím žereme drahé hnusné sračky v exkluzivních načičnaných obalech.
Nojo jenže jak my to změníme?pořád zde bude většina národa který si ty z těch drahých hnusných sraček musí ty nejlevnší koupit.Už jen z toho důvodu že peníze prostě nejsou.Vláda nás škube čím dál víc apořád má málo.Místo aby si zalepila podstatné díry kudy jim prachy utíkají tak bere nejslabším jedincům.Jak zdravé asi budou děti které budou celý život jíst výše zmíněné věci?To jim je jedno.Hlavně občane plať daně a makej do smrti.Amen.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
mmonica
29.2.12 06:53
jitkabokule píše: